וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: ילד בשורות דאעש מוציא להורג חיילים עיראקים

בסרטון חדש שפרסם ארגון "המדינה האיסלאמית", נראה ילד שמשתתף בטבח החמור ביותר שביצעו הלוחמים האיסלאמיסטים בבסיס צבאי ליד תיכרית. התיעוד פורסם לאחר שנגזר עונש מוות על 24 לוחמים שהשתתפו בטבח

צילום מסך

ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) פרסם תיעוד חדש של הטבח החמור ביותר שביצעו אנשיו, במהלכו הוצאו להורג כ-1,700 חיילים עיראקים בבסיס האמריקני ספיצ'ר שליד תיכרית לפני כשנה. בסרטון נראה ילד צעיר שמוציא להורג את השבויים, מרביתם שיעים. הסרטון פורסם כמה ימים לאחר שבית המשפט בבגדאד גזר עונש מוות בתלייה על 24 נאשמים במעורבות בטבח.

"זו הודעה לעולם כולו ובעיקר לכלבים הכופרים", קרא אחד מהלוחמים בסרטון, "אנחנו מתקרבים". בחודש אפריל האחרון, זוהו 12 קברי אחים בסמוך לתיכרית, לאחר שחרור העיר מידי דאעש. התמונות הקשות של הטבח הפך לאחד מהסמלים המרכזיים של פעילות "המדינה האיסלאמית" בעיראק.

עוד בוואלה חדשות:
מצוידת ב-F16, עיראק פתחה במבצע לשחרור מחוז אסטרטגי מדאעש
דאעש הוא המרוויח הגדול מהמתיחות בין ארצות הברית לאיראן
הרוג בפיגוע ליד הקונסוליה האיטלקית בקהיר; דאעש קיבל אחריות

תמונות מתוך סרטון של דאעש מהטבח בספיצ'ר, תיכרית. טוויטר, צילום מסך
"זה היה מחזה קורע לב"/צילום מסך, טוויטר

"זה היה מחזה קורע לב", סיפר חאלד אל-אטבי, חבר צוות הזיהוי הפלילי שבחן את הגופות לאחר גילוי קברי האחרים. הוא הוסיף: "לא יכולנו לעצור את עצמו מלפרוץ בבכי. אילו ברברים פראיים יכולים להרוג 1,700 איש בדם קר?". עלי, אחד מניצולי הטבח, סיפר לרויטרס על השתלשלות האירועים: "הם אמרו לנו שאין להם בעיה איתנו והבטיחו לנו שהם ישלחו אותנו למשפחות שלנו". לדבריו, "הם אפילו נתנו לנו מים כדי שנרגיש בטוחים. ברגע שהם הכניסו אותנו לכלי הרכב, הם הביאו אותנו לכאן וקשרו אותנו. עדיין יש לי צלקות מהאזיקים כאן". הוא הוסיף כי "הם ירו לעברי כדור, אבל הוא לא פגע. התחזיתי למת ונפלתי על הקרקע. הייתי מכוסה כולי בדם של חבריי".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
תמונות מתוך סרטון של דאעש מהטבח בספיצ'ר, תיכרית. טוויטר, צילום מסך
תמונות מתוך סרטון של דאעש מהטבח בספיצ'ר, תיכרית/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully