וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממלכה חוגגת על לידת בתם של הדוכסית מקיימברידג' והנסיך וויליאם

הממלכה הבריטית חוגגת על לידת בתם של הדוכסית מקיימברידג' והנסיך וויליאם. אופטימיות זהירה בבית משפחת אסרף, שבנם אור נעדר בנפאל, לאחר צמצום אזור החיפושים אחריו. גבר כבן 30 מהצפון נעצר בחשד שרצח את אמו. דיווח: מנהיג דאעש נפצע קשה. אלה כותרות השבת

שמחה בממלכה: הדוכסית קייט מידלטון ילדה בת

קייט מידלטון, הדוכסית מקיימברידג' ואשתו של הנסיך וויליאם, ילדה היום (שבת) בת, אחרי שהובלה הבוקר לבית החולים סיינט מארי שבלונדון עקב צירי לידה מוקדמים - כך דיווחו כלי התקשורת בבריטניה בהתבסס על הודעה רשמית של ארמון המלוכה. מארמון המלוכה נמסר כי משקלה של התינוקת המלכותית הוא 3.7 קילוגרם. עוד נמסר כי "הדוכסית ובתה במצב טוב". בתה של מידלטון, הרביעית בתור לרשת את כס המלוכה, נולדה באותו בית החולים שבו נולד בנה הראשון, הנסיך ג'ורג'. בהמשך יפורסם שמה המלא של התינוקת.

הלידה התרחשה כבר בשעה 8:34 הבוקר (שעון בריטניה), אך ההודעה לתקשורת התעכבה משום שוויליאם וקייט רצו לבשר על כך בעצמם למשפחה. כלי תקשורת בבריטניה דיווחו כי קריאות שמחה נשמעו מחוץ לבית החולים. עוד דווח כי המלכה אליזבת והנסיך צ'ארלס מסרו שהם "מאושרים".

"הצלחנו לצמצם משמעותית את אזור החיפושים אחרי אור"

חבריו של אור אסרף, הנעדר הישראלי האחרון מרעידת האדמה בנפאל, סיפרו היום (שבת) כי התחושות בבית המשפחה ביישוב להבים שבנגב קשות, אולם הם שומרים על אופטימיות זהירה. חבריו של אסרף בן ה-22 הקימו חמ"ל בביתו מאז פקדה לפני שבוע רעידת האדמה העזה את קטמנדו ואזורים נוספים במדינה.

"צוותי החילוץ סיפרו לנו על מקרים שבהם חולצו אנשים בריאים ושלמים, גם אחרי חודש", סיפרו החברים. מוקדם יותר היום דיווח המחלץ חיליק מגנוס כי תייר הולנדי אותר באזור שבו סבורים צוותי החילוץ כי אסרף נמצא, אולם בהמשך התברר כי הוא נמצא כבר לפני כמה ימים. "אנחנו לא מוותרים ומבקשים מכולם - מהצוותים בשטח וגם מהאנשים פה בבית -לא לאבד תקווה ולא לוותר על אסרף", הוסיפו חבריו.

"מטיילים שונים שחולצו מהמסלול תושאלו ועזרו להבהיר את התמונה", מסר אתמול פטריק, אביו של אסרף, שנמצא בנפאל. "כולם עובדים קשה בשטח ואנחנו יודעים שלא יעזבו לפני שימצאו את אור". לדבריו, החיפושים מתבצעים באזור מסוכן שבו היו וישנן לא מעט מפולות שלג ובוץ. מסוק ראשון, שעליו כוח מיחידת החילוץ וההצלה הארצית ומהנפה הסדירה של פיקוד העורף, המריא אתמול בבוקר לאזור הלנגטנג שבצפון נפאל על מנת לנסות ולאתר את אסרף.

חשד לרצח בצפון: בת 49 נדקרה למוות בביתה, הבן נעצר

אישה בת 49 נדקרה היום (שבת) למוות בביתה ביישוב שבלי שבגליל התחתון. תחילה נפצעה האישה באורח אנוש וחובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול רפואי. הצוותים פינו את האישה למרכז הרפואי העמק בעפולה, אך בדרך נאלצו לקבוע את מותה. בנה, כבן 30, נעצר בחשד לרצח.

כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום בשל מהומה שפרצה מחוץ לבית. הכוחות אבטחו את צוותי מד"א וסייעו להם להוציא את האישה אל מחוץ לבית ולפנותה. מחקירה ראשונית עולה חשד כי הבן דקר את אמו בעקבות סכסוך. הוא נמלט אך נתפס בכפר סמוך ונלקח לחקירה. גופתה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם תנותח לצורך בירור נסיבות מותה. למקום הגיעו גם מפקד המחוז, ניצב זוהר דביר, ומפקד תחנת עפולה, ניצב-משנה איתן מנשה.

מות הצעיר השחור בבולטימור: 6 שוטרים הואשמו ברצח ובתקיפה

תובעת מדינת מרילנד הודיעה אמש כי פרדי גריי, הצעיר השחור שמת בעיר בולטימור בעת שהוחזק במעצר משטרתי - נרצח, וכי המעצר שלו היה בלתי חוקי. שישה שוטרים שהיו מעורבים במעשה, אשר עורר גל מחאה, יועמדו לדין - חלקם בגין רצח מדרגה שנייה, ואחרים בגין הריגה או תקיפה. בתגובה, אמרו באיגוד משטרת בולטימור לסוכנות הידיעות אי-פי כי ששת השוטרים אינם אחראים למות גריי, וכי הם פעלו כפי שמצופה מהם.

כוחות שיטור גדולים נפרסו מחוץ למשרד התובעת, מרילין מוסבי, מחשש שבמידה ולא יוחלט על הגשת כתב אישום, יתפרצו המהומות האלימות פעם נוספת. עם זאת, אחרי שהתובעת מסרה את החלטתה, שלפיה צפויים כתבי אישום נגד השוטרים, הנוכחים במסיבת העיתונאים הריעו וקראו קריאות שמחה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

דיווח: מנהיג דאעש נותר נכה בעקבות ניסיון החיסול

מנהיג "המדינה האיסלאמית" (דאעש) אבו בכר אל-בגדאדי נותר נכה כתוצאה מניסיון החיסול שלו - כך דיווח אתמול ה"גרדיאן" הבריטי. לפי הדיווח, הטרוריסט הבכיר סובל מפגיעה בעמוד השדרה, והוא מטופל במקום מסתור על ידי שני רופאים אישיים שמגיעים אליו ממעוז הארגון שבמוסול, עיראק.

יותר מחודשיים אחרי שנפגע בתקיפת חיל האוויר האמריקני בצפון עיראק, אל-בגדאדי עדיין לא הצליח לחזור לתפקוד פיזי, לא כל שכן לשוב לפקד על דאעש, זאת על בסיס שלוש עדויות שונות שהגיעו לידי העיתון הבריטי. לפי אותן עדויות, מפי אנשים שמעורים במתרחש בדאעש, ייתכן שהפציעות שמהן סובל אל-בגדאדי יימנעו ממנו לשוב לפקד אי-פעם על הארגון הסוני.

נוכח פציעתו של אל-בגדאדי, מי שעומד בפועל בראש דאעש הוא אבו עלא אל-עפרי, שמונה לסגן אחרי שקודמו בתפקיד חוסל בשנה שעברה בתקיפה אווירית.

דיווח: "צה"ל עורך תרגיל גדול בבקעה - ללא תיאום עם ירדן"

כוחות צה"ל עורכים בימים האחרונים תרגיל צבאי רחב היקף באזור נהר הירדן ובסמוך לגבול, ללא הודעה מוקדמת וללא תיאום עם הצד הירדני - כך דיווחה הלילה (שבת) רשת "אל-ג'זירה". על פי הדיווח, שהסתמך על גורמים בירדן, במסגרת התרגיל מזרים צה"ל לאזור כוחות גדולים וכן כמות גדולה של טנקים, סוללות כיפת ברזל, מערכות ארטילריה, נגמ"שים, דחפורים וכלים כבדים נוספים.

בנוסף לכך, על פי הדיווח, הכוחות מבצעים בשטח ניווטים, אימוני ירי וכן אימונים להקמת גשרים ניידים מצדו האחד של הנהר לצדו השני. הגורמים ששוחחו עם "אל-ג'זירה" הדגישו כי מטרת התרגיל אינה ידועה ולא נחשפה לשלטונות בעמאן.

דיווח: עשרות אזרחים נהרגו בתקיפת הקואליציה בצפון סוריה

לפחות 52 אזרחים נהרגו בתקיפות של כוחות הקואליציה בכפר בצפון סוריה – כך דיווח הבוקר (שבת) הארגון הסורי לזכויות אדם. לפי הדיווח, בין ההרוגים בהתקפות האוויריות שבוצעו אמש בכפר בירמחלי שבמחוז חאלב גם שבעה ילדים. כלי טיס של הקואליציה, שבראשה עומדת ארצות הברית, תוקפים מטרות של ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) ושל ארגוני מורדים קיצוניים נוספים בסוריה מאז חודש ספטמבר אשתקד.

"בהפגזות של כוחות הקואליציה ביום שישי בכפר בירמחלי נהרגו 52 אזרחים", אמר מנהל ראש הארגון, רמי עבד א-רחמן. "שבעה ילדים נהרגו ו-13 אנשים נוספים קבורים תחת ההריסות", הוסיף. הארגון, שמקום מושבו בלונדון, עוקב אחרי מלחמת האזרחים במדינה באמצעות רשת של פעילים בשטח. בחודש שעבר דיווח הארגון כי מאז החלה המערכה האווירית נהרגו לפחות 66 אזרחים וכ-2,000 לוחמי דאעש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully