וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: עשרות אזרחים נהרגו בתקיפת הקואליציה בצפון סוריה

הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי בהפצצות כלי טיס של הקואליציה נגד דאעש בכפר במחוז חאלב, נהרגו 52 תושבים, בהם שבעה ילדים. "אנשים נוספים קבורים תחת ההריסות"

הריסות בעיר חאלב מחביות נפץ שהשליך חיל האוויר של סוריה, 1 במאי 2015. רויטרס
הריסות בעיר חאלב, היום/רויטרס

לפחות 52 אזרחים נהרגו בתקיפות של כוחות הקואליציה בכפר בצפון סוריה – כך דיווח הבוקר (שבת) הארגון הסורי לזכויות אדם. לפי הדיווח, בין ההרוגים בהתקפות האוויריות שבוצעו אמש בכפר בירמחלי שבמחוז חאלב גם שבעה ילדים. כלי טיס של הקואליציה, שבראשה עומדת ארצות הברית, תוקפים מטרות של ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) ושל ארגוני מורדים קיצוניים נוספים בסוריה מאז חודש ספטמבר אשתקד.

"בהפגזות של כוחות הקואליציה ביום שישי בכפר בירמחלי נהרגו 52 אזרחים", אמר מנהל ראש הארגון, רמי עבד א-רחמן. "שבעה ילדים נהרגו ו-13 אנשים נוספים קבורים תחת ההריסות", הוסיף. הארגון, שמקום מושבו בלונדון, עוקב אחרי מלחמת האזרחים במדינה באמצעות רשת של פעילים בשטח. בחודש שעבר דיווח הארגון כי מאז החלה המערכה האווירית נהרגו לפחות 66 אזרחים וכ-2,000 לוחמי דאעש.

בעבר הבהירה ארצות הברית כי היא מתייחסת ברצינות לדיווחים על נפגעים מקרב האוכלוסייה האזרחית כתוצאה מתקיפות הקואליציה והוסיפה כי היא בוחנת אותם במסגרת הליך רשמי.

לקריאה נוספת:
מלחמת המוחות של ישראל עם הארגונים מעבר לגבול
דיווח: הרוגים מצבא אסד ומחיזבאללה בתקיפות בסוריה
תיעוד: ג'בהת א-נוסרה כובש את המעוז האסטרטגי של אסד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully