וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך וויליאם על הולדת בתו: "אני שמח מאוד"

הדוכסית מקיימברידג' ילדה הבוקר בבית החולים סיינט מארי שבלונדון אחות קטנה לנסיך ג'ורג', ובשעות הערב הציגה יחד עם בעלה את בתם בדרכם הביתה. שמה של יורשת העצר, הרביעית בתור לרשת את כס המלוכה, טרם פורסם - ותעשיית ההימורים בנושא פורחת

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

הדוכסית מקיימברידג', אשתו של הנסיך וויליאם, ילדה אתמול (שבת) בת, אחרי שהובלה הבוקר לבית החולים סיינט מארי שבלונדון עקב צירי לידה מוקדמים. בשעות הערב יצאו בני הזוג מבית החולים בדרכם לביתם, והציגו את הבת החדשה לעיני המצלמות והסקרנים הרבים.

הנסיך יצא אתמול בשעות אחר הצהריים מבית החולים שבו נולדה בתם של הזוג המלכותי, ואמר כי הוא "מאוד שמח" ואף אישר שמצבן של השתיים טוב. בשעות הצהריים נמסר מארמון המלוכה כי משקלה של התינוקת הוא 3.7 קילוגרם, וכי "הדוכסית ובתה במצב טוב". בתה של מידלטון, הרביעית בתור לרשת את כס המלוכה, נולדה באותו בית החולים שבו נולד בנה הראשון, הנסיך ג'ורג'. בהמשך יפורסם שמה המלא של התינוקת.

עוד בוואלה! NEWS:
חבריו של אסרף אופטימיים: תייר נמצא באזור בנפאל שבו נעלם
חשד לרצח בצפון: בת 49 נדקרה למוות בביתה; הבן נעצר
דיווח: עשרות אזרחים נהרגו בתקיפת הקואליציה בצפון סוריה

הנסיך וויליאם והדוכסית קייט ביציאה מבית החולים בלונדון לאחר לידת בתם, 2 במאי 2015. AP
הזוג המלוכתי עם בתם ביציאה מבית החולים, אתמול/AP
הנסיך וויליאם והדוכסית קייט ביציאה מבית החולים בלונדון לאחר לידת בתם, 2 במאי 2015. רויטרס
הבת של קייט וויליאם, אחות של ג'ורג'. בתם של הזוג המלכותי/רויטרס

הלידה התרחשה בשעה 8:34 אתמול בבוקר (שעון בריטניה), אך ההודעה לתקשורת התעכבה משום שבני הזוג רצו לבשר על כך בעצמם למשפחה. כלי תקשורת בבריטניה דיווחו כי קריאות שמחה נשמעו מחוץ לבית החולים. עוד דווח כי המלכה אליזבת והנסיך צ'ארלס מסרו שהם "מאושרים".

עם הודעת הארמון על הולדת הבת בירך ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון, את הזוג המלכותי. "מזל טוב לדוכס ולדוכסית מקיימברידג' על הולדת הבת", כתב בטוויטר. "אני לגמרי מאושר עבורם".

גם מנהיג מפלגת הלייבור, אד מיליבנד, בירך את הזוג: "מזל טוב לדוכס ולדוכסית על הולדת הבת. אני מאחל להם המון אושר ושמחה – ובתקווה גם קצת שינה".

הנסיך וויליאם והדוכסית קייט ביציאה מבית החולים בלונדון לאחר לידת בתם, 2 במאי 2015. רויטרס
הנסיך וויליאם והדוכסית קייט ביציאה מבית החולים בלונדון לאחר לידת בתם, 2 במאי 2015/רויטרס
קייט מידלטון לובשת מקווין באירוע לכבוד חבר העמים הבריטי, קתדרלת ווסטמיניסטר, לונדון, 9 מרץ 2015. GettyImages
הנסיך וויליאם ורעייתו קייט/GettyImages

בספטמבר האחרון נמסר בהודעה מארמון קנסינגטון כי קייט והנסיך וויליאם מצפים לילד שני, ומאז החלו עסקי ההימורים בבריטניה לפרוח, כאשר בני הממלכה החלו להמר על כל דבר הקשור בתינוק המלכותי החדש - החל ממין התינוק, דרך שמו ועד המשקל שבו ייוולד.

רוב המהמרים האמינו כי לזוג המלכותי תיוולד בת וכי שמה יהיה אליס. שמות אפשריים נוספים לתינוקת, לדעתם של המהמרים, הם אליזבת, שארלוט, ויקטוריה, אלכסנדרה וכן דיאנה - על שמה של אמו המנוחה של הנסיך וויליאם. כמו כן, אם יהיה זה בן, העריכו המהמרים כי הוא ייקרא ג'יימס.

אזרחים חוגגים מחוץ לבית החולים סיינט מארי בלונדון  2 במאי 2015. רויטרס
אזרחים נרגשים מחוץ לבית החולים סיינט מארי בלונדון, אתמול/רויטרס

את הלילה הראשון של חייו צפוי התינוק החדש לבלות בבית החולים ולאחר מכן הוא יגיע בלוויית הוריו לארמון קנסינגטון, מקום מגורם הרשמי הנמצא בסמוך לבית החולים. מקור רשמי מארמון המלוכה אמר ל"טלגרף" כי הזוג יבלה בארמון כמה ימים ושם תפגוש בו לראשונה מלכת אנגליה, אליזבת השנייה.

אזרחים חוגגים מחוץ לבית החולים סיינט מארי בלונדון  2 במאי 2015. רויטרס
אזרחים חוגגים מחוץ לבית החולים סיינט מארי בלונדון 2 במאי 2015/רויטרס

לאחר הפגישה הראשונה עם המלכה צפוי הזוג המלכותי להגיע לאנמר הול - אחוזה שקיבל הזוג כמתנת חתונה, הנמצא בסנדרינגהאם שבאנגליה. שם, צפוי הזוג לבלות במשך חודש ביחד עם בנם הבכור ג'ורג'. "חשוב שבמהלך החודש הזה המשפחה תבלה ביחד, וככל הנראה נוח יותר לעשות זאת בכפר מאשר במרכז לונדון", אמר גורם רשמי מהארמון.

(עדכון ראשון: 9:08)

שוטר עומד מחוץ לבית החולים בו ילדה הדוכסית קייט מידלטון, מאי 2015. רויטרס
שוטר עומד מחוץ לבית החולים שבו ילדה הדוכסית קייט את בתה, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully