וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בצפון: בת 49 נדקרה למוות בביתה, הבן נעצר

2.5.2015 / 13:30

האישה, תושבת היישוב שבלי, נפצעה תחילה באורח אנוש. במקום פרצה מהומה וכוחות משטרה אבטחו את פינויה. מותה נקבע בדרך לבית החולים. לפי החשד, היא נרצחה על ידי בנה בשל סכסוך משפחתי

בת 49 נדקרה למוות בישוב שבלי בגליל התחתון 02 מאי 2015. אתר פאנט, מערכת וואלה! NEWS
הבן נמלט ונתפס ביישוב סמוך. כפר שיבלי/מערכת וואלה! NEWS, אתר פאנט

אישה בת 49 נדקרה היום (שבת) למוות בביתה ביישוב שבלי שבגליל התחתון. תחילה נפצעה האישה באורח אנוש וחובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול רפואי. הצוותים פינו את האישה למרכז הרפואי העמק בעפולה, אך בדרך נאלצו לקבוע את מותה. בנה, כבן 30, נעצר בחשד לרצח.

כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום בשל מהומה שפרצה מחוץ לבית. הכוחות אבטחו את צוותי מד"א וסייעו להם להוציא את האישה אל מחוץ לבית ולפנותה. מחקירה ראשונית עולה חשד כי הבן דקר את אמו בעקבות סכסוך. הוא נמלט אך נתפס בכפר סמוך ונלקח לחקירה. גופתה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם תנותח לצורך בירור נסיבות מותה. למקום הגיעו גם מפקד המחוז, ניצב זוהר דביר, ומפקד תחנת עפולה, ניצב-משנה איתן מנשה.

נתי ליאני, פרמדיק מגן דוד אדום שהגיע למקום, סיפר: "בכניסה לבית בני המשפחה הובילו אותנו לחדר שבו שכבה אישה כבת 49 כשהיא במצב אנוש, עם סימני אלימות קשים בפלג גופה העליון. במקום הייתה המולה רבה. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותה לבית החולים העמק, תוך כדי הפינוי מצבה הדרדר ונאלצנו לקבוע את מותה".

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: "צה"ל עורך תרגיל גדול בבקעה - ללא תיאום עם ירדן"
דיווח: עשרות אזרחים נהרגו בתקיפת הקואליציה בצפון סוריה
האם באמת יש יותר אסונות טבע קטלניים בעולם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully