וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי גל הפרישות: מינויים חדשים בצמרת המשטרה

12.2.2015 / 14:50

היועץ המשפטי לממשלה נענה לבקשת השר לביטחון הפנים לערוך שורה של מינויים לתפקידים בכירים, על אף העיתוי של תקופת בחירות. כפי שנחשף בוואלה! חדשות תנ"צ גילה גזיאל תקודם לתפקיד ראש אגף משאבי אנוש. ומי עוד ישודרג?

סגנית ראש אגף משאבי אנוש במשטרה תת-ניצב גילה גזיאל, ינואר 2015. חטיבת דובר המשטרה
תקודם לתפקיד ראש אגף משאבי אנוש. תנ"צ גילה גזיאל/חטיבת דובר המשטרה

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, אישר היום (חמישי) לבקשת השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', לערוך מינויים בצמרת המשטרה למרות שמדובר בתקופת בחירות. התפקידים שיאוישו הם מפקד מחוז ש"י, ראש אגף התנועה וראש אגף משאבי אנוש.

לתפקיד מפקד מחוז ש"י צפוי להתמנות תת ניצב ש', מפקד הימ"מ. זאת לאחר שמפקד מחוז ש"י הקודם, ניצב קובי כהן, פרש מהמשטרה לפני כחודש, בשל החשד לכך שקיים קשר אסור עם פקודה שלו.

לתפקיד ראש אגף התנועה יתמנה ראש אגף משאבי אנוש, ניצב ירון בארי. בארי יחליף את ניצב משה אדרי שעבר לפקד על מחוז ירושלים. כפי שנחשף בוואלה! חדשות, במקומו של ניצב בארי צפויה להתמנות תנ"צ גילה גזיאל לתפקיד ראש אגף משאבי אנוש.

עוד בנושא || טלטלה בצמרת המשטרה:
החשד: הניצב קידם קצינה עמה היה בקשר רומנטי מרפ"ק לסנ"צ
דנינו בכינוס חירום: "מי שדרכנו לא מתאימה לו - שיעזוב"
פרקליט המתלוננת על בת הקצין החשוד: "לא שופטים אדם בצערו"

היועץ המשפטי לממשלה הוסיף כי אין מניעה למינוי ממלא מקום לתפקיד סמפכ"ל המשטרה. זאת לאחר שהמפכ"ל, רב ניצב יוחנן דנינו, פיטר בחודש שעבר את סגנו, ניצב ניסים מור. מור חשוד בהטרדה מינית של שוטרות ששירתו תחת פיקודו. ניצב בנצי סאו ישמש ממלא מקום הסמפכ"ל, בנוסף לתפקידו כמפקד מחוז תל אביב.

עם אישורו של וינשטיין לבקשת אהרונוביץ', הוחלט להתנות כל מינוי מדרגת ניצב משנה ועד רב ניצב בחתימה על מסמך שבו הוא מצהיר שמעולם לא היה נגוע בשחיתות ציבורית ומעולם לא קיים יחי מין עם שוטרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully