וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלטלה במשטרה: המפכ"ל פיטר את סגנו, שחשוד בהטרדה

28.1.2015 / 18:46

רב-ניצב דנינו דחה את בקשתו של הסמפכ"ל, ניצב ניסים מור, להתפטר מהמשטרה בעקבות החשדות שעלו נגדו בנוגע להטרדה מינית של שוטרות, והודיע לו כי החליט לפטרו בכפוף לשימוע ולאישור השר לביטחון פנים

צילום: קובי אליהו, יותם רונן, עריכה: טל רזניק

מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, פיטר היום (רביעי) את סגנו, ניצב ניסים מור, לאחר שהאחרון נחשד בהטרדה מינית של שוטרות ששירתו תחת פיקודו. זאת, בכפוף לשימוע ולאישורו של השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ'.

דנינו זימן את מור לפגישה לאחר שזה ביקש לפרוש מהמשטרה בעקבות החשדות נגדו. המפכ"ל סירב לבקשתו והודיע לו, כי לאחר שקיים דיון בעניינו עם ראש האגף למשאבי אנוש, היועץ המשפטי של המשטרה וראש מחלקת המשמעת, ולאחר שעיין בחומר שהגיע מהמחלקה לחקירות שוטרים בעניינו, הוא החליט כי עליו לפטרו.

עוד על פרשת ניסים מור:
ראש מח"ש: "המשטרה נגועה בניצול גס של יחסי מרות"
העדויות נגד ניצב מור נחשפות: "הוא שלח מסרונים סוטים"
סגן המפכ"ל הוא הניצב החשוד בהטרדה מינית של שוטרת

חבר ילדות של הסמפכ"ל ניסים מור: "בחור מבריק, כואב עליו".
ניסים מור לאחר חקירתו במח"ש, שלשום

שלשום בלילה נחקר מור במשרדי מח"ש שבירושלים בחשד שהטריד מינית בחודשים האחרונים שוטרת זוטרה שנזקקה לסיועו, וכן שביצע בה מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות. לאחר מכן התברר כי קיים חשד שלפחות שבע שוטרות נוספות הוטרדו על ידי מור וחלקן הגיעו למשרדי מח"ש והעידו נגדו.

אתמול הגיעו לידי וואלה! חדשות קטעים מעדויותיהן של כמה מתלוננות. אחת מהן שטחה בפני החוקרים את השיטה שבה נקט לדבריה ניצב מור. "הוא שלח לי מסרונים מאוד בוטים וקשים", סיפרה. "אני ביקשתי את עזרתו, ואז הוא התחיל להסתמס איתי במסרונים סוטים מאוד". בידי חוקרי מח"ש מצויים המסרונים שלכאורה שלח סגן המפכ"ל מור לשוטרות. בין היתר, כתב הניצב באחד המסרונים: "מה הייתי עושה לך". לפי החשד, מור ניסה לשבש מהלכי משפט ולהשמיד ראיה.

שוטרת אחרת הודתה בפני החוקרים: "ניהלתי עמו רומן". במח"ש חושדים כי כמה שוטרות נוספות ניהלו רומן עם מור, וחוקרים חשד לכך שהוא התערב בקידומן בתוך המשטרה, שלא כדין. במח"ש סבורים כי יש תשתית ראייתית חזקה נגד מור. לוואלה! חדשות אף נודע כי במסגרת החקירה, הוא הודה בקיום קשר אינטימי עם כמה שוטרות בהסכמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"בסך הכל נישקתי את השוטרת צרפתית"

בשיחות שניהל מור עם כמה ממקורביו הוא טען כי השוטרת שבגין יחסיו עמה זומן לחקירה הראשונית, "כלל לא נמצאת ביחסי מרות איתי. היא פנתה אלי בגלל בעיה כלשהי וניסיתי לסייע. בסך הכול נישקתי אותה פעם אחת נשיקה צרפתית שהייתה בהסכמה, אבל לא מעבר לכך. כל ההתכתבות איתה הייתה התכתבות ווטסאפ שהייתה בהסכמה ובהדדיות".

לדברי מקורביו, "ברור לו שהוא סיים את הקריירה המשטרתית שלו. הוא מעריך שלא ישוב לשירות במשטרה, אך עדיין לא מסר הודעה על פרישתו למפכ"ל".

פרקליטו של מור, עו"ד ששי גז, מסר בתגובה לדברים: "הוא נחקר שעות ארוכות ומסר גרסה מלאה. ניתן למח"ש לחקור את העניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully