וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט המתלוננת על בת הקצין החשוד: "לא שופטים אדם בצערו"

7.2.2015 / 22:20

עו"ד גיא אופיר, פרקליטה של השוטרת שטוענת כי הוטרדה מינית על ידי ניצב-משנה משה איבגי, התייחס לטענתה של בתו, שלפיה אביה חף מפשע וכי השוטרת פועלת מתוך רצון לנקום בו. "התיאור העובדתי שהיא נותנת איננו מדויק"

משה איבגי, מפקד משטרת באר שבע. חטיבת דובר המשטרה
"יש ראיות בכתב ועדים לגרסת המתלוננות" נצ"ב משה איבגי/חטיבת דובר המשטרה

עו"ד גיא אופיר, פרקליטתה של המתלוננת נגד מפקד תחנת באר שבע ניצב-משנה משה איבגי, התייחס הערב (שבת) לדברים שאמרה בתו של איבגי, לירון, אשר טענה כי הוא חף מפשע. "מדובר בילדה שעוברת תקופה קשה שלא באשמתה", אמר אופיר. "לא שופטים אדם בשעת צערו ובוודאי שלא ילדה, ולכן לא ננהל איתה ויכוח באינטרנט". עוד מסר אופיר כי "התיאור העובדתי שהיא נותנת איננו מדויק, ההטרדות התרחשו גם בתקופה האחרונה ויש ראיות בכתב ועדים לגרסת המתלוננות".

איבגי נחקר ביום שלישי במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) במשרד המשפטים שבירושלים, בעקבות תלונה שהעביר עו"ד אופיר. במכתב התלונה נטען כי מפקד התחנה התנהל "באופן בלתי ראוי העולה כדי הטרדה מינית". על פי התלונה, "במסגרת ישיבה שהתקיימה כאשר השוטרת הייתה בחודש החמישי להריונה, אמר לה המפקד כי יש לו פנטזיה מינית לקיים יחסי מין עם בחורה בחודש החמישי להריונה". דברים אלה, לטענתו של העו"ד, נאמרו בפני שוטרים אחרים וגרמו לשוטרת אי-נוחות רבה ותחושת בושה.

טלטלה בצמרת המשטרה || סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
על רקע פרשות היחסים האסורים: המפכ"ל זימן כנס חירום
לא רק ניצבים: כך חלחלה תרבות היחסים האסורים למשטרה
הניצב החשוד מתגונן: "בדיחה גרועה הפכה לטרגדיה"

היום כתבה לירון, בתו של איבגי, בדף הפייסבוק שלה כי לטענתה השוטרת שהתלוננה על אביה עשתה זאת מתוך נקמה. "הדמות העיקרית לחיקוי בשבילי היא אבא שלי, אדם המלא בנתינה", כתבה איבגי. "אדם שנותן מעצמו בשביל הזולת, אדם שחי ונושם את העבודה שלו. הוא הקדיש 30 שנה מהחיים שלו לבניית קריירה כמו שלו. 30 שנה אנשים מעריצים את אבא שלי ומנשקים את האדמה שהוא דורך... ביום אחד הכול נהרס. 30 שנים של עבודה נזרקו לפח והכול בגלל אישה שמחפשת נקמה. אבא שלי ממש לא האיש שמציגים אותו. הכי קל לאנשים לדבר ואז להאשים. כבר כמעט שנתיים שעברו מאז המקרה והיא החליטה לתפוס טרמפ על כל שערוריית הניצבים ובהמשך להחלטה להעביר אותה לתפקיד אחד. מעניין לא? אני לא מבינה מה המטרה להרוס בן אדם ואת השם המכובד שלו שעבד עליו שנים מבלי לזכור שיש לו משפחה שלמה מאחור".

לטענתה, "הנזק כבר נעשה. מעכשיו אני מקווה שכל ההחלטות יעשו באופן הוגן, מבלי כל הרעש של התקשורת, שרק צמאה למידע גם כשהוא שקרי. אני מקווה שהאמת תצא לאור והתוצאות יהיו ההפך מהמצופה. אני מאמינה באבא שלי לא משנה מה, ותאמינו לי שאם ייצא לכם להכיר אותו, אתם תדעו על מה אני מדברת".

לפנייה לכתב: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully