וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגירת התיק נגד סילבן שלום תידחה בשל מידע חדש

לחוקרי המשטרה הגיעו פרטים חדשים לפיהם המועמד לנשיאות מעורב לכאורה בהטרדה של אישה נוספת, אולם לא מדובר בתלונה. וינשטיין יעכב את סגירת התיק כדי לאפשר את מיצוי החקירה

צילום: שי מכלוף, גדעון צנטנר, גלי צה"ל; עריכה: טל רזניק; קריינות: לירון בארי

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין החליט היום (חמישי) לעכב את סגירת תיק החקירה נגד השר סילבן שלום, שנחקר באזהרה בשל תלונה על הטרדה מינית. ההחלטה התקבלה בעקבות מידע שהגיע לידי החוקרים, לפיו אישה נוספת הוטרדה לכאורה על יד שר האנרגיה והמים.

בניגוד לדיווחים בכלי התקשורת, לא מדובר בתלונה נוספת ולכן יש קושי לחקור את המקרה. עם זאת, במשטרה מנסים לבדוק את אמינות המידע - מה שהוביל לדחייה בסגירת התיק.

כותרות נוספות בוואלה! חדשות:
המשטרה נערכת לפינוי גבעת עמל; הדיירים מתבצרים
אולמרט על העסקה עם זקן: "שערורייה, רמיסת האמת"
"עברנו דרומה": לאן נעלמו היצאניות של חיפה?
דעה: מי ממהר לזכות את סילבן שלום?

בעקבות התלונה: השר סילבן שלום נחקר במשטרה. שי מכלוף
סגירת התיק מתעכבת. השר שלום/שי מכלוף

התלונה נגד שלום הוגשה על ידי אישה שעבדה כמזכירתו, על מעשה שנעשה לכאורה לפני 15 שנה. בעקבות התלונה, פעלו במשטרה בניסיון לאתר מתלוננות נוספות נגד שלום. הפעילות התמקדה בכמה נשים שהיו ביחסי עבודה עמו בעבר, בניסיון לשפוך אור על דפוס ההתנהגות שלו כלפי נשים הכפופות לו.

בתחילת השבוע נחקרו מכרי המזכירה ביחידה לחקירות הונאה. בחקירתם ניסו במשטרה לבחון את אמינות גרסתה של המתלוננת. בדיקת פוליגרף שעברה המתלוננת העלתה תוצאות בעייתיות – באחת היא נמצאה דוברת אמת ובשנייה נמצא כי היא "נוטה לשקר", ועל כן במשטרה מתייחסים לתלונה בספקנות.

המשטרה הייתה אמורה לסיים את חקירתה עד היום, ולהגיש את ההמלצות לווינשטיין, אולם זו כאמור תימשך עוד. הבהילות לסיום הבדיקה ולגיבוש מסקנות בנושא נובעת בין היתר מהעיתוי שבו נחשף התיק ומהעובדה שתוצאותיו עשויות להשליך על המשך מועמדותו של שלום לנשיאות המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully