וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם הסדר עם שולה זקן; אולמרט: "שערורייה"

ראש הממשלה לשעבר ביקר בחריפות את עסקת עדת המדינה שחתמה עוזרתו לשעבר, במסגרתה תעיד נגדו. "עדה לא אמינה שעדותה תיזרק לפח", אמר אולמרט

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יותם בן-דוד

עסקה שערורייתית, רמיסה ברגל גסה של האמת ורדיפה – כך הגדירו אחר הצהריים (חמישי) בסביבת ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט את הסכם עדת המדינה שחתמה מי שהייתה יד ימינו, שולה זקן, עם הפרקליטות במסגרת משפט הולילנד. לפי ההסכם שנחתם עם זקן, היא תודה בקבלת שוחד, תישלח ל-11 חודשי מאסר – ובתמורה תעיד נגד הבוס לשעבר שנאשם בקבלת שוחד אף הוא בעת שכיהן כראש עיריית ירושלים בתמורה לכאורה לקידום פרויקט דירות היוקרה. המשמעות היא כי אולמרט צפוי להיחקר באזהרה מיד עם חתימת ההסכם, ואולי אף להיעצר בהתאם להתפתחויות. זקן, מצדה, הביעה שביעות רצון על ההחלטה לקבל את עדותה החדשה, ואמרה בצאתה מביתה: "יש אלוהים".

משפט הולילנד - כותרות אחרונות:
יש עסקה עם זקן: 11 חודשי מאסר תמורת עדות נגד אולמרט
המשטרה לפרקליטות: יש בסיס לשיבוש משפט של אולמרט

אהוד אולמרט. GettyImages
"זיהום ההליך המשפטי". אולמרט/GettyImages

"הסכם זה, ערב הכרעת הדין, הוא לא פחות משיבוש מהלכי משפט הולילנד", מסר אמיר דן, יועץ התקשורת של אולמרט. לדבריו, הפרקליטות חששה מתוצאות המשפט שצפוי היה להגיע להכרעה ביום שני הקרוב – וזה מה שגרם לה "להיגרר לעסקה עם נאשמת שהודתה בקבלת שוחד של מאות אלפי דולרים, תכשיטים, רהיטים וחסכונות לילדיה, רק כדי שתפליל את אולמרט, וזאת בטענות כזב לעבירות פחותות בהרבה, שאין להן שחר".

זקן, שבמגעים הקודמים עם אנשי הפרקליטות הסכימה לרצות עונש מאסר, סירבה לכך בסבב המגעים הנוכחי, לאחר שסיפקה עדויות מוצקות על פרשה שטרם נחקרה. הפרקליטות הציבה בפני זקן אולטימטום לפיו עליה להשיב להצעה עד השעה 12:00, והמזכירה "הנאמנה" נעתרה לכך. בתום פגישה שקיימו אנשי הפרקליטות הוחלט לחתום על ההסכם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"ראוי שעדות זקן תיזרק לפח"

דן תקף גם את הזיגזג של זקן, מה שמעיד לדבריו על אמינותה הנמוכה. "ההסכם נחתם על ידי אותם אנשים בפרקליטות, אשר רק לפני ימים בודדים, בתשובה לבית המשפט העליון, תקפו את אמינותה הרעועה של שולה זקן, על אותה עדות ממש, ולמעשה קבעו שעדותה של זקן כנגד מר אולמרט ראוי לה שתיזרק לפח", ציין.

הוא שב על הטענה שאולמרט לא שיבש הליכי משפט, כפי שזקן טוענת, וסיכם את דבריו כי "לצערנו, כנראה, שבדרך למטרה – רדיפתו של אולמרט מתוך כוונה שיישבר, מותר לרמוס ברגל גסה את האמת, את הצדק, את זכויותיו הבסיסיות ביותר של אדם, ואף לזהם לבלי הכר את ההליך משפטי".

מן הצד השני, בתנועה לאיכות השלטון, שאף עתרה לבג"ץ בנושא, בירכו על המהלך של הפרקליטות. עו"ד אליעד שרגא, יו"ר התנועה מסר כי "טוב כי היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה התעוררו מתרדמת החורף שלהם, ואולי בכך, סוף סוף, עם ישראל ידע על מעלליו ופועלו של ראש הממשלה לשעבר, אולמרט".

עוד במהדורה:

תיעוד: כך נראית מנהרת הטרור של החמאס. צה"ל חשף בשבוע שעבר מנהרת טרור בגבול רצועת עזה שיועדה לפיגועים נגד אזרחים וחיילים בשטחי ישראל. אמיר בוחבוט, כתב וואלה! לענייני צבא חושף תמונות ראשונות מהמנהרה שאורכה קילומטר וחצי ועומקה 20 מטרים? צפו בתיעוד.

"אנחנו עוזרים גם לשונים מאיתנו": ששת הזוגות החד מיניים שהביאו את ילדיהם בהליך פונדקאות בנפאל וכעת תקועים במדינה האסייתית בגלל שביתת משרד החוץ מקבלים סיוע ממקור מפתיע בבית חב"ד. הרב חזקי ליפשיץ ואשתו חני התגייסו לעזור לזוגות וילדיהם.

המלון היקר בארץ: וולדורף אסטוריה ייפתח שבוע הבא בירושלים. במלון הושקעו כ-150 מיליון דולר, הוא ממוקם במבנה היסטורי לשימור וכולל 229 חדרים ואפילו משרת אישי למי שיחליט להתפנק באחת מהסוויטות. כמה יעלה לכם חדר במלון היוקרתי בישראל? זיו ריינשטיין, עורך וואלה! תיירות מספק הצצה ראשונה.

איש השבוע: אחמד ג'אוהרי יחיא, מנכ"ל מלזיה איירלייינס, הוסיף חטא על התנהלותה הכושלת של חברת התעופה כאשר שלח הודעת טקסט למשפחות הנוסעים של טיסה MH370 שמבשרת להם על מותם. צוות המהדורה מעניק לאחמד שובר זוגי לסדנת רגישות ותבונה, יחד עם מנכ"ל כנסת ישראל, רונן פולט, שסימס גם הוא בחוסר רגישות במהלך ביקור משלחת הכנסת באושוויץ.

התחזית: בסוף השבוע תחול עלייה בטמפרטורות ויהיה חם מהרגיל בעונה - מזג אוויר אידיאלי לטיולים. בשעות אחר הצהריים בשבת עשוי להתקרר. לא לשכוח - הלילה עוברים לשעון קיץ, בשעה שתיים לפנות בוקר צריך להעביר את השעון לשלוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully