וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עסקה עם זקן: 11 חודשי מאסר תמורת עדות נגד אולמרט

תפנית דרמטית: שולה זקן נעתרה להצעת הפרקליטות לחתום על הסכם עד מדינה בפרשת הולילנד, לרצות 11 חודשי מאסר בפועל - ולהעיד נגד ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט

מערכת וואלה!

לאחר הדיווחים על התפוצצות המגעים בין שולה זקן לבין הפרקליטות לחתימה על הסכם עד מדינה בפרשת הולילנד, מזכירתו לשעבר של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הפתיעה ואמרה בשעות הצהריים (חמישי) כי היא מוכנה לרצות עונש מאסר בפועל בתמורה לחתימה על הסכם. בפרקליטות גובש הסכם לפיו זקן תרצה 11 חודשי מאסר בפועל תמורת חתימה על הסכם עד מדינה. המשמעות היא כי אולמרט צפוי להיחקר באזהרה מיד עם חתימת ההסכם, ואולי אף להיעצר בהתאם להתפתחויות.

עוד בוואלה! חדשות:
הסכם הפיצויים: "מגעים לביקור ארדואן בישראל"
תיעוד: נהגת הקטר נרדמה - והרכבת "טיילה" בתחנה
דפנות בטון וקווי חשמל: כך נראית מנהרת הטרור שצה"ל חשף

זקן, שבמגעים הקודמים עם אנשי הפרקליטות הסכימה לרצות עונש מאסר, סירבה לכך בסבב המגעים הנוכחי, לאחר שסיפקה עדויות מוצקות על פרשה שטרם נחקרה. הפרקליטות הציבה בפני זקן אולטימטום לפיו עליה להשיב להצעה עד השעה 12:00 בצהריים, והמזכירה "הנאמנה" נעתרה לכך. בתום פגישה שקיימו אנשי הפרקליטות הוחלט לחתום על ההסכם.

זקן מסרה הקלטה של אולמרט משבש הליכי משפט. מור שאולי
שולה זקן בפתח ביתה/מור שאולי

מוקדם יותר דווח כי המגעים בין הצדדים פוצצו בשל סירובה של זקן לרצות עונש מאסר במסגרת פרשת השחיתות שבה מואשם אולמרט בקבלת שוחד בעת שכיהן כראש העיר ירושלים. אמש, חמישה ימים בלבד לפני הכרעת הדין בתיק העידה זקן במשרדי יחידה להב 433 של המשטרה. מקורביה טענו כי היא מסרה לחוקרים קלטת שבה נשמע לכאורה אולמרט משבש מהלכי משפט, כשהוא מבקש ממנה לא לחתום על הסדר עדת מדינה עם הפרקליטות. מקורבי ראש הממשלה לשעבר הגיבו היום בביטול לדיווחים לפיהם במשטרה מעריכים כי יש בסיס לעבירת שיבוש הליכי משפט שביצע לכאורה אולמרט - כפי שעולה מהקלטה שמסרה לידי החוקרים שולה זקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אהוד אולמרט. GettyImages
אהוד אולמרט/GettyImages

"לא היה שום שיבוש, מדובר בקשקוש", טענו המקורבים, והאשימו כי השיבוש היחידי "הוא זה שמתרחש ברגעים אלה על ידי המשטרה והפרקליטות. זו בושה שכך מתנהלת מערכת אכיפת החוק שרומסת ברגל גסה הליך משפטי". אמש, עם סיום חקירתה של זקן, העבירו חוקרי המשטרה את ממצאיהם לפרקליט המדינה, שי ניצן, שדן בנושא. לטענת מקורבי אולמרט, "שולה זקן מנסה לשטות בכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully