וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נהגת הקטר נרדמה - והרכבת "טיילה" בתחנה

יותר מ-30 איש נפצעו בנמל התעופה בשיקגו, אחרי שנהגת עם ותק של חודשיים - ועם נטייה לנמנומים - נרדמה על ההגה. ההנהלה: היא עבדה במשמרות מתישות. הנזק: 6 מיליון דולר

צילום: סרטון חובבים, עריכה: יאיר דניאל

רשויות התחבורה בשיקגו פרסמו סרטון המתעד את תאונת הרכבת המוזרה בנמל התעופה אוהייר, שבה נפצעו יותר מ-30 בני אדם ונגרם נזק של 6 מיליון דולרים. נהגת הקטר נרדמה בזמן הנהיגה, והתעוררה רק אחרי שהרכבת התנגשה ברציף ו"יצאה לטייל" ברחבי התחנה, עד שנעצרה לבסוף במעלה המדרגות הנעות.

התאונה אירעה ביום שני. לנהגת יש ניסיון של חודשיים בלבד בהפעלת קטרים. מחקירתה, התברר כי זו אינה הפעם הראשונה שהיא נרדמת בנהיגה: גם בחודש שעבר היא נמנמה בטעות על ההגה, ולא עצרה בזמן בתחנה.

עוד בוואלה! חדשות:
חוק חדש בקוריאה: "חובה על כולם להסתפר כמו קים"
צפו: הסלפי של "ספיידרמן הרוסי" בגובה 340 מטר
אחרי הג'ירף: גן חיות דני המית ארבעה אריות בריאים

רכבת שסטתה מהמסלול ויצאה ל"טיול" בתחנה. נמל התעופה אוהייר, שיקגו, מרץ 2014. AP
הרכבת במעלה המדרגות הנעות בנמל התעופה בשיקגו/AP

מנהלי הקו הודו, עם זאת, כי הנהגת עובדת בלוח זמנים צפוף במיוחד, וכי לאחרונה היא נאלצה לעבוד במשמרות נוספות במקום נהגים חסרים. רשות התחבורה הלאומית של ארה"ב מעריכה כי 40% מתאונות הרכבת נגרמות כתוצאה מטעויות אנוש – בדרך כלל בגלל עייפות קיצונית.

בסרטון שתיעד את התאונה, נראים שני עוברי אורח נמלטים מדרכו של הקטר השועט לעברם. החוקרים סבורים שהנהגת המשיכה ללחוץ על דוושת הגז אפילו בזמן שהרכבת "טיפסה" במעלה המדרגות, והתעוררה רק בעצירה הסופית - בתוך התחנה עצמה. שישה אנשים נפצעו קשה בתאונה, ועוד 26 נחבלו וטופלו במקום. שני עובדים בנמל התעופה הגישו תביעה נגד מפעילת הרכבת בטענה שהחברה סיכנה את חייהם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רכבת שסטתה מהמסלול ויצאה ל"טיול" בתחנה. נמל התעופה אוהייר, שיקגו, מרץ 2014. AP
המחיר- 30 פצועים ו-6 מיליון דולר נזק לרכוש/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully