וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההטרדה המינית: השר סילבן שלום נחקר באזהרה

25.3.2014 / 12:38

בדיקת התלונה נגד השר שלום, שלפיה הטריד מינית את מזכירתו לפני 15 שנים, תושלם עד יום חמישי. ההערכה במשטרה היא כי אם לא יהיה שינוי קיצוני, יומלץ לסגור את התיק

צילום: שי מכלוף, גדעון צנטנר, גלי צה"ל; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

השר סילבן שלום נחקר היום (שלישי) באזהרה במשטרה בשל פרשת ההטרדה המינית. מקורביו ציינו כי הוא מסר לפני הצהריים "הודעה" למשטרה במשך כשעה וחצי ובמהלכה "ענה השר שלום על כל השאלות. יצויין כי דקות אחדות לאחר פרסום הפרשה ביום ראשון בלילה, פנה השר שלום ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, והודיע כי הוא מבקש למסור עדות באופן מיידי ולענות לכל השאלות".

המשטרה צפויה לסיים את בדיקת התלונה שהוגשה נגד שלום עד יום חמישי, אז תגיש את המלצותיה בנושא ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין. על פי המשטרה, אם לא יהיה שינוי קיצוני במידע שיש בידם אחרי חקירתו, היא תמליץ לסגור את התיק מפאת התיישנותו.

הבהילות לסיום הבדיקה ולגיבוש מסקנות בנושא נובעת בין היתר מהעיתוי שבו נחשף התיק ומהעובדה שתוצאותיו עשויות להשליך על המשך מועמדותו של שלום לנשיאות המדינה. העובדה כי עד כה לא הצליחו במשטרה לאתר מתלוננות נוספות או עבירות נוספות שבהם היה שלום מעורב לכאורה, תמכה אף היא בהחלטת המשטרה לסיים את החקירה במהירות האפשרית. היועץ וינשטיין הוא שיחליט בסופו של דבר אם לסגור את התיק.

עוד בחדשות:
חשד: שבעה נערים אנסו בת 13 בתל אביב
יולדת בשערי צדק: הרופא המרדים הטריד אותי מינית
בכיר חמאס: אם העם יתמוך בהסכם שלום - נקבל אותו

סילבן שלום מגיע לניחום אבלים בבית הרב, אוקטובר 2013. נועם מושקוביץ
התיק ישפיע על המשך מועמדותו לנשיאות. שלום/נועם מושקוביץ

התלונה נגד שלום הוגשה על ידי אישה שעבדה כמזכירתו, על מעשה שנעשה לכאורה לפני 15 שנה. עד הלילה עוד פעלו במשטרה בניסיון לאתר מתלוננות נוספות נגד שלום. היא התמקדה בכמה נשים שהיו ביחסי עבודה עמו בעבר, בניסיון לשפוך אור על דפוס ההתנהגות שלו כלפי נשים הכפופות לו.

אתמול נחקרו מכרי המזכירה ביחידה לחקירות הונאה. בחקירתם ניסו במשטרה לבחון את אמינות גרסתה של המתלוננת. בדיקת פוליגרף שעברה המתלוננת העלתה תוצאות בעייתיות – באחת היא נמצאה דוברת אמת ובשנייה נמצא כי היא "נוטה לשקר", ועל כן במשטרה מתייחסים לתלונה בספקנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully