וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מחפשת נשים נוספות שיתלוננו נגד השר שלום

25.3.2014 / 0:01

ממידע חדש שהגיע למשטרה עולה החשד כי ייתכן ששר האנרגיה והמים הטריד בעבר נשים שהיו עמו ביחסי עבודה. עם זאת, הנשים בהן מתמקדת החקירה מסרבות להתלונן

סילבן שלום מגיע לניחום אבלים בבית הרב, אוקטובר 2013. נועם מושקוביץ
בשל רגישות התיק, במשטרה עושים מאמצים לאשש או להזים את התלונה בהקדם/נועם מושקוביץ

מתלוננות נוספות נגד השר סילבן שלום? במקביל לפעולות היחידה לחקירות הונאה, הבודקת תלונה על הטרדה מינית מצד מזכירתו לשעבר של השר שלום, במשטרה בודקים מידע חדש על נשים נוספות שייתכן כי הוטרדו על ידו. עם זאת, נכון לליל אמש (שני) אף אחת מהנשים עמן נוצר קשר לא מוכנה להתלונן.

המשטרה מתמקדת בפעולותיה בכמה נשים שהיו ביחסי עבודה עם השר שלום בעבר. זאת, במטרה לשפוך אור על דפוס ההתנהגות של שר האנרגיה, המים ופיתוח הנגב והגליל. על אף סירובן העיקש של הנשים להתלונן, במשטרה ימשיכו לחקור את מכלול החומרים שהגיעו אליה. כמו כן, במשטרה מקווים כי הפרסומים הנרחבים יעודדו נשים נוספות להתלונן, אם אכן ישנן כאלה.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
נתניהו זועם: דנון גורר אותנו להתאבדות פוליטית
התפתחות חדשה בין שולה זקן למשרד המשפטים
צפו: מנקבי צמיגים בבית חנינא נתפסים "על חם"

מכרי המזכירה המתלוננת נחקרו היום ביחידה לחקירות הונאה. במהלך החקירות, ניסו במשטרה לבחון את אמינות גרסתה של המתלוננת. על אף התיישנות התלונה, המטרה המרכזית העומדת בפני החוקרים היא לאשש או להזים את התלונה, בשל הרגישות הגדולה בתיק. עקב העובדה כי גם בדיקות הפוליגרף של המתלוננת היו בעייתיות – באחת בה נמצאה דוברת אמת ובשנייה נמצא כי היא "נוטה לשקר", במשטרה מתייחסים לתלונה זו בספקנות.

"בואי שבי לידי"

הבוקר שודרה בגלי צה"ל הקלטה של המתלוננת שסיפרה כי התקרית אירעה כאשר היא עבדה כפקידה של השר שלום. באחד הימים, הגיע השר ללון בחדר מלון בירושלים, שם על פי התלונה הטריד אותה מינית. לדבריה, עם הגיעו למקום הוא התקשר וביקש ממנה להגיע לחדרו. "הגעתי למלון והוא אמר לי באיזה חדר הוא", נשמעת המתלוננת בהקלטה שנמצאת בידי גלי צה"ל כבר כמה שבועות, "נכנסתי לחדר שלא היה נעול וראיתי אותו יושב על המיטה הרחוקה יותר והוא ישב עם חלוק לבן ומגבת ואמר לי 'בואי שבי פה על ידי'. ישבתי על ידו והוא אמר 'את הולכת לשנות לי את החיים'".

(עדכון ראשון: 21:23)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully