וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת נגד השר: "ביקש שאבוא לחדר במלון"

בשיחה מוקלטת בגלי צה"ל סיפרה המתלוננת נגד השר הבכיר כי בזמן שעבדה כפקידתו, הגיע השר למלון והזמין אותה לחדרו. שם, לכאורה, אמר לה: "את תשני לי את החיים"

הקלטה: מתוך שידורי גלי צה"ל; צילום: לע"מ; עריכה: גדי וינסטוק

האישה שהתלוננה נגד השר הבכיר בחשד שהטריד אותה מינית לפני 15 שנים סיפרה בהקלטה לגלי צה"ל כי השר הזמין אותה לשהות לצדו בלילה בחדר מלון בירושלים, שם על פי תלונתה הטריד אותה. האישה, שעבדה כפקידה בלשכתו, סיפרה כי ערב אחד השר התקשר ומסר לה שהוא מעביר את הלילה במלון וביקש שתבוא אליו.

"הגעתי למלון והוא אמר לי באיזה חדר הוא", נשמעת המתלוננת בהקלטה שנמצאת בידי גלי צה"ל כבר מספר שבועות, "נכנסתי לחדר שלא היה נעול וראיתי אותו יושב על המיטה הרחוקה יותר והוא ישב עם חלוק לבן ומגבת ואמר לי 'בואי שבי פה על ידי'. ישבתי על ידו והוא אמר 'את הולכת לשנות לי את החיים'".

בנו של השר: "עלילת דם"

בעקבות תלונתה של האישה, החליט היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה וינשטין לבחון את אמינות הדברים ואם בכלל חלה התיישנות על העבירה, אם בוצעה. בלשכתו של השר סירבו להתייחס לטענות נגדו. מקורבי השר אמרו הלילה כי אין לו מושג במה מדובר והוא לא שמע את שם האישה מעולם.

בנו של השר התייחס הלילה לפרשה בעמוד הפייסבוק שלו כאל "רדיפה פוליטית". "בית הקלפים זה כלום לעומת מה שמתרחש בפוליטיקה הישראלית. כמו למשל פוליטיקאים שמנסים להפליל יריב פוליטי באונס", כתב. "כשפוליטיקאים עסקנים מחליטים להפיץ קמפיין שקרי הזוי ומשמיץ נגד האדם הכי ישר ומוכשר במערכת הפוליטית... רק כי לאחרון יש סיכוי לזכות בפוזיציה שהם זוממים עליה, הרשלנות שלהם תביא לחשיפת האמת ולאפקט בומרנג שאם לא יכניסם לכלא - יבטיח להם אכסניה בגיהינום".

"זו השיטה כנראה - כשאתה פוליטיקאי ישר, ששנים לא נחשד אפילו בדבר מה לא הגון... הדרך היחידה של יריבים עסקנים שההישגים היחידים שלהם זה להתחמק מכתבי אישום ולשחד לכאורה ח"כים בצ'ופרים - זה להעליל עלילות דם ושקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully