וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"ש בוחן מידע לפיו שר הטריד מינית מזכירתו לשעבר

מידע שהתקבל בימים האחרונים הוביל לפתיחת בחינת אמינותו, על ידי וינשטיין. לפי הפרטים, השר הטריד מינית מזכירה שהייתה כפופה לו לפני יותר מעשור. בנו: "עלילות דם ושקרים"

הקלטה: מתוך שידורי גלי צה"ל; צילום: לע"מ; עריכה: גדי וינסטוק

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בוחן בימים אלה מידע שהתקבל, ולפיו שר בכיר בממשלה הטריד מינית מזכירה שעבדה תחתיו לפני יותר מעשור. לפי הפרטים, האירוע התרחש לכאורה לפני מספר שנים וכלל מעשים בעלי אופי מיני. בעקבות המידע שהגיע בימים האחרונים ליועץ המשפטי לממשלה, הוחלט לפתוח בבדיקת אמינות הדברים והאם חלה התיישנות על העבירה לכאורה. בלשכתו של השר סירבו להתייחס לטענות נגדו. מקורבי השר אמרו הלילה כי אין לו מושג במה מדובר והוא לא שמע את שם האישה מעולם.

האישה נשלחה ביוזמת גלי צה"ל לשתי בדיקות פוליגרף כדי לבחון את אמיתות תלונותיה. בבדיקה הראשונה נמצאה דוברת אמת, אך בבדיקה השנייה הטענה כי קיימה מגע מיני עם השר התקבלה כ"נוטה לשקר". לגלי צה"ל אמרה: "תקופה לא ארוכה אחרי שזה קרה התקשרתי לחברה מאוד קרובה שלי וסיפרתי לה את מה שהיה... היא הייתה בשוק ואמרה לי שהיא חושבת שאני צריכה ללכת להתלונן על זה".

בנו של השר התייחס הלילה לפרשה בעמוד הפייסבוק שלו כאל "רדיפה פוליטית". "בית הקלפים זה כלום לעומת מה שמתרחש בפוליטיקה הישראלית. כמו למשל פוליטיקאים שמנסים להפליל יריב פוליטי באונס", כתב. "כשפוליטיקאים עסקנים מחליטים להפיץ קמפיין שקרי הזוי ומשמיץ נגד האדם הכי ישר ומוכשר במערכת הפוליטית... רק כי לאחרון יש סיכוי לזכות בפוזיציה שהם זוממים עליה, הרשלנות שלהם תביא לחשיפת האמת ולאפקט בומרנג שאם לא יכניסם לכלא - יבטיח להם אכסניה בגיהינום".

"זו השיטה כנראה - כשאתה פוליטיקאי ישר, ששנים לא נחשד אפילו בדבר מה לא הגון... הדרך היחידה של יריבים עסקנים שההישגים היחידים שלהם זה להתחמק מכתבי אישום ולשחד לכאורה ח"כים בצ'ופרים - זה להעליל עלילות דם ושקרים".

(עדכון ראשון: 23:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully