וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צפויים מעצרים בפרשת החטיפה של מדלן מק'קאן

הילדה נעלמה מבית הנופש של הוריה בפורטוגל ב-2007, זמן קצר לפני שמלאו לה ארבע. לאחרונה זוהו 3 פורצים בחשד להיעלמותה. דיווח: בלשים המריאו מלונדון כדי לחקור את הכנופיה

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

(בסרטון: הוריה של מדלן בראיון טלוויזיוני)

כלי תקשורת בבריטניה מדווחים כי משטרת לונדון שיגרה לפורטוגל צוות חקירה, לקראת מעצר אפשרי בפרשת היעלמותה של הילדה מדלן מק'קאן. לפי הדיווחים, החוקרים יצאו אמש (ראשון) לחבל הארץ אלגארבה, שם נעלמה מדלן בשנת 2007.

שלושה גברים זוהו לאחרונה כחשודים העיקריים בפרשה. הילדה נעלמה מבית הנופש של הוריה זמן קצר לפני שמלאו לה ארבע. לפי דיווחים שהתפרסמו לאחרונה, מדובר בכנופיית פורצים שפעלה באתר הנופש, והחשד הוא שהם חטפו את הילדה, שהתעוררה בזמן שפרצו לבית הוריה.

דוברת הסקוטלנד יארד אישרה כי "משטרת לונדון פנתה לרשויות בפורטוגל", אך לא מסרה פרטים נוספים. הוריה של מק'קאן, קייט וגארי, מסרו ל"דיילי מירור" כי הם מאמינים שהבלשים יצאו לפורטוגל כדי לעצור את השלושה לחקירה.

קלסתרוני החשודים בפרשת היעלמותה של הילדה מדלן מק'קאן. משטרת לונדון, אתר רשמי
החשודים במעורבות בחטיפת מק'קאן. בשחור לבן: איורים אפשריים של החשודים מפורטוגל/אתר רשמי, משטרת לונדון

הצהובון הנפוץ מלווה את בני המשפחה מאז היעלמותה של מדלן, בחודש מאי 2007. החקירה הרשמית בפורטוגל הופסקה בשנת 2008 ולאחרונה נפתחה מחדש, במקביל לחקירה הבריטית. המשטרה בפורטוגל התייחסה בעבר לזוג ההורים כחשודים בחטיפה של הילדה. בבריטניה ביקשו לאחרונה לאחד את שני צוותי החקירה.

אם אכן יעצרו שלושת הגברים לחקירה, יהיה זה המעצר הראשון בפרשה מאז חודשה החקירה במשטרת לונדון. בסוף השנה שעברה, פורסם קלסתרון של אדם החשוד כמעורב בחטיפה.

לפי דיווחים שונים, החוקרים זיהו את שלושת החשודים אחרי שניתחו שיחות טלפון מזירת החטיפה, באתר הנופש "אושן קלאב". הפורצים התקשרו זה לזה פעמים רבות בשעות שבהן דווח על חטיפתה של הילדה. הם הסתובבו באתר הנופש במשך כמה ימים, וככל הנראה פרצו לבית אחר - וגם שם הפתיעו ילד בחדרו. הוריו הספיקו לחזור לבית, וגילו שהפורצים כבר נמלטו.

חטיפת מדלן מק'קאן - כותרות אחרונות
האם 3 שודדים חטפו את מדלן? "פריצת דרך בחקירה"
”חוטף ורוצח מדלן מק'קאן נהרג בתאונת עבודה”
נפתחה מחדש חקירת היעלמותה של מדלן מק'קאן
יולי 2011: "מדלן מק'קאן נצפתה בהודו"
מרץ 2010: האם מדלן מק'קאן נמצאת בניו זילנד?
דיבה נגד ספר שטוען כי מדלן מק'קאן מתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully