וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוטף ורוצח מדלן מק'קאן נהרג בתאונת עבודה"

עיתון בפורטוגל דיווח שזוהה חשוד בחטיפתה של הילדה הבריטית, אשר פוטר מאתר הנופש בו שהתה משפחתה וחטף אותה כנקמה. לפי הדיווח, החשוד מת לפני 4 שנים. ההורים ממשיכים לקוות

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

האם הילדה מדלן מק'קאן, שנעלמה מדירת הנופש של משפחתה בפורטוגל בשנת 2007, נרצחה? לפי דיווח שפורסם אתמול (רביעי) בעיתון הפורטוגלי "קוראו דה מנייה", המשטרה המקומית גילתה קצה חוט חדש בחקירת היעלמותה של הילדה הבריטית, שבוע לאחר שתיק החקירה נפתח מחדש. חשוד בחטיפת הילדה זוהה – אך הוא מת בתאונת עבודה לפני ארבע שנים.

על פי הדיווח, החשוד עבד בכפר הנופש בו שהתה משפחת מק'קאן בעת היעלמותה של מדלן, וככל הנראה חיפש נקמה לאחר שפוטר מעבודתו במקום. חוקרי המשטרה זיהו אותו כחשוד אפשרי לאחר שהתקבלו נתונים מחברת טלפון מקומית, אשר הצביעו על כך ששהה בקרבתה של דירת הנופש של המשפחה סמוך להיעלמות הילדה. המשטרה חקרה את אלמנתו של החשוד, וכעת לפי הדיווח מתבצעים חיפושים אחר גופתה של מק'קאן, לאחר שהחוקרים הגיעו למסקנה כי היא כנראה נרצחה.

עם זאת, בעיתון המקומי נכתב כי "יכול להיות שמטרתו הייתה לשים בספק את השמירה על מועדון הנופש, אך משהו השתבש בדרך והילדה נעלמה". עורך דינם של זוג ההורים של מדלן מסר בשבוע שעבר כי הם מאמינים שהילדה עודנה בחיים. המשטרה המקומית, כמו גם הסקוטלנד יארד הבריטי, שפתח בחקירה נפרדת של המקרה, סירבו להגיב על הפרסום.

המשטרה בבריטניה פרסמה בתחילת אוקטובר קלסתרון, שנוצר בתוכנה לזיהוי פנים ומורכב משתי תמונות של אדם הדרוש לחקירה בחשד למעורבות בחטיפתה של מק'קאן. הקלסתרון מבוסס על עדויות חדשות מפי שני בני אדם, הטוענים שראו את החשוד בלילה שבו נחטפה מדלן. הקלסתרון מתאר גבר לבן שגילו 20 עד 40. מאז הפרסום, התקבלו יותר מ-2,400 שיחות טלפון מאזרחים במוקד הסקוטלנד יארד.

לקריאה נוספת
נפתחה מחדש חקירת היעלמותה של הילדה מדלן מק'קאן
פרסום רע: מדלן מק'קאן במודעה לחופשה בפורטוגל
ראיות חדשות נבדקות: "ייתכן שמדלן מק'קאן חיה"

(עדכון ראשון: 22:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully