וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם 3 שודדים חטפו את מדלן? "פריצת דרך בחקירה"

לפי פרסומים חדשים, הפורצים חדרו לבית הנופש של המשפחה בפורטוגל, העירו בטעות את הילדה - ונמלטו איתה. לדיווח אין אישור רשמי. מקורב להורים: "הם מרגישים אופטימיים"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

תפנית נוספת בחקירת החטיפה שמסעירה את בריטניה מאז 2007: צוות המשטרה החוקר את היעלמותה של הילדה מדלן מק'קאן זיהה שלושה חשודים בחטיפתה - כך מדווחים הבוקר (ראשון) כלי תקשורת בבריטניה. לפי הפרסומים השונים, מדובר בשלושה פורצים שחדרו לבית הנופש של המשפחה בפורטוגל. ככל הנראה, הם העירו בטעות את הילדה הקטנה - ונמלטו איתה.

המשטרה הבריטית, כך דווח, שואפת להוציא צו מעצר נגד השלושה, אך זקוקה להסכמת הרשויות בפורטוגל לכך. לפי הפרסומים בבריטניה, הסקוטלנד יארד שולל את השערת החוקרים בפורטוגל, לפיה אדם שעבד באתר הנופש הוא החשוד העיקרי. לאחרונה דווח כי האיש מת ב-2009.

מקור המקורב להוריה של מק'קאן, קייט וגארי, אמר כי "זו עשויה להיות פריצת דרך גדולה". הוא אמר ש"בעוד שהשניים לא רוצים לבנות תקוות גבוהות מדי, הם מרגישים אופטימיים".

הילדה הנעדרת מדלן מק'קאן (משמאל), לצד הדמיה ממוחשבת שלה כיום, בגיל תשע, שפרסמה משטרת בריטניה, אפריל 2012. משטרת בריטניה, ספק 500
מק'קאן כפי שנראתה בעת חטיפתה, משמאל, לצד הדמייה של פניה כיום בגיל תשע/ספק 500, משטרת בריטניה

לפי הדיווחים, בין היתר בצהובונים "מירור" ו"דיילי מייל", החוקרים הבריטים זיהו את השלושה, אחרי שניתחו שיחות טלפון מזירת החטיפה בפורטוגל בחודש מאי 2007. הפורצים התקשרו זה לזה פעמים רבות בשעות שבהן דווח על חטיפתה של הילדה.

הפורצים הסתובבו באתר הנופש במשך כמה ימים, וככל הנראה פרצו לבית אחר - וגם שם הפתיעו ילד בחדרו. הוריו הספיקו לחזור לבית, וגילו שהפורצים כבר נמלטו.

עוד דווח כי בעוד החוקרים מפורטוגל לא ייחסו חשיבות לפריצה הראשונה באתר הנופש, הרי שהחוקרים הבריטים כבר זיהו את שלושת החשודים ואת כלי הרכב שבהם נעו. טענה זו מצטרפת להאשמות הבריטיות ארוכות השנים, לפיהן הפורטוגלים התרשלו בחקירת החטיפה.

הסקוטלנד יארד סירב להגיב לפרסומים האחרונים.

הילדה מדלן מק'קאן נעלמה ימים ספורים בלבד לפני שחגגה את יום הולדתה הרביעי. היא שהתה בכפר נופש עם הוריה בפורטוגל ולדבריהם נעלמה מדירת הנופש שלהם בזמן שיצאו לארוחת ערב. החקירה הרשמית בפורטוגל הופסקה בשנת 2008 ולאחרונה דווח כי נפתחה שוב.

חטיפת מדלן מק'קאן - כותרות אחרונות
”חוטף ורוצח מדלן מק'קאן נהרג בתאונת עבודה”
נפתחה מחדש חקירת היעלמותה של מדלן מק'קאן
יולי 2011: "מדלן מק'קאן נצפתה בהודו"
מרץ 2010: האם מדלן מק'קאן נמצאת בניו זילנד?
חשד: פדופיל בריטי קשור להיעלמות מדלן
דיבה נגד ספר שטוען כי מדלן מק'קאן מתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully