וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכותרות המרכזיות שעשו את סוף השבוע

אב חטף ילדיו מהאם והשליכם אל מותם מגג בתל אביב

אב מהשרון רצח את שני ילדיו הקטנים, והתאבד אתמול(רביעי) בתל אביב. האב, אלי גור בן ה-52, השליך את הילדים, עדן ויהב בני השלוש והחמש, מגג בניין בן 11 קומות ברחוב אליהו ברלין שבצפון תל אביב, ואז קפץ בעצמו. תחילה נפצעו השלושה באורח אנוש, אולם כעבור זמן קצר נקבע מותם.

אחת מדיירות הבניין שהייתה עדה לאירוע סיפרה כי ראתה את הילדים נאבקים באב טרם השליכם מהגג. עוד מספרים הדיירים, שלא הכירו את האיש, כי בדרך כלל ישנה אבטחה בבניין, אולם היום לא הייתה.

עדן ויהב גור, הילדים שנרצחו על ידי אביהם בבניין בצפון תל אביב, ספטמבר 2013. רפרודוקציה, שלומי גבאי
אביהם הואשם בעבר בתקיפת אימם. עדן ויהב גור/שלומי גבאי, רפרודוקציה

מאוחר יותר התברר כי נגד האב הוגש בעבר כתב אישום בגין תקיפת אשתו, אם הילדים. בחודש דצמבר אשתקד הואשם אלי גור, שהתגורר לאחרונה באור יהודה, כתב אישום בגין תקיפת אשתו וגרימת נזק. בין השאר עולה כי על רקע ויכוחים בין בני הזוג, לא אפשר הנאשם לאשתו לנסוע בכלי רכב. כשהיא לקחה את המפתחות הוא איים "לשבור לה את העצמות", ואף גזר לה את כרטיס האשראי ואת פנקסי הצ'קים. אשתו גור אף טענה כי הוא אינו יציב בנפשו, אולם מומחית שבדקה אותו בתחילת החודש קבעה שהוא בריא בנפשו ואינו זקוק לטיפול.

יממה לאחר הרצח, סיפרו מקורביה של האם כי היא לדבריהם "מסתגרת בביתה ולא מפסיקה לבכות". חברה של האם התייחסה בשיחה עם וואלה! חדשות לסמיכות של המקרה לרצח שני הילדים בירושלים השבוע בידי אמם ואמרה: "זה לא נתפס ששני מקרים כאלה קורים בהפרש של כמה ימים בלבד".

נשיא איראן ל-NBC: "לעולם לא נפתח נשק גרעיני"

נשיא איראן, חסן רוחאני, הצהיר הלילה כי משטרו לעולם לא ייפתח נשק גרעיני. בראיון שהעניק לרשת NBC האמריקנית מבית הנשיאות בטהראן, אמר רוחאני כי יש בידו את הסמכות המלאה להגיע להסכם עם המערב בנוגע לתכנית הגרעינית בארצו. מדובר בריאיון ראשון שמעניק רוחאני לכלי תקשורת אמריקני מאז כניסתו לתפקיד בחודש יוני.

"שבנו והצהרנו פעמים רבות", אמר רוחאני, "כי בשום נסיבות, לא נחתור ליייצור נשק להשמדה המונית, כולל נשק גרעיני". דבריו של הנשיא האיראני, הנחשב מתון ביחס לקודמו בתפקיד, באים לאחר ששידר בתקופה האחרונה נכונות מסוימת להפשרת היחסים עם המערב, אשר היו מתוחים במיוחד במהלך כהונתו של מחמוד אחמדינג'אד. עם זאת, נאומו בסוף החודש בפני העצרת הכללית של האו"ם ככל הנראה יספק תמונה ברורה יותר לגבי כוונותיו בנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

אסד חושף: "יש לנו נשק כימי, זה כבר לא סוד"

בראיון טלוויזיוני שנערך עמו ושודר הלילה בערוץ פוקס האמריקני, הודה נשיא סוריה בשאר אסד כי ברשות צבאו אכן ישנו ארסנל נשק כימי. אסד טען כי מעולם לא הכחיש עניין זה, אך מתוקף היותו "חומר מסווג" בחרה סוריה עד כה גם לא לאשר זאת. "עכשיו, עם הצטרפותנו להסכם הבינלאומי נגד נשק כימי", אמר אסד, "הודינו שיש בידינו נשק כזה, זה כבר לא סוד".

כזכור, בסוף השבוע האחרון סיכמו ביניהן רוסיה וארצות הברית כי בתוך פחות משנה תפורק סוריה מנשקה הכימי וכי ארסנל נשק זה יושמד לחלוטין. כמו כן, פנתה סוריה לאו"ם בבקשה להצטרף לאמנה הבינלאומית לאי-הפצת נשק כימי, כאשר להסכם בינלאומי זה מתייחס אסד לעיל.

עדויות חדשות בפרשת היעלמותה של ים לוי בגרמניה

המשטרה המקומית בודקת שני דיווחים חדשים של עדי ראייה הטוענים שראו את הנעדרת הישראלית ים לוי. על פי הדיווח הראשון, לוי נצפתה ביום שלישי בשבוע שעבר (10.9) כשהיא עושה את דרכה לבדה לכיוון מסלול טיולים הנחשב לקשה ומסוכן באזור הכפר אוברסטדורף, הממוקם כ-20 קילומטרים מדרום לעיירה אימנשטאט שבה שהתה.

מטייל שהיה באזור סיפר לחוקרי המשטרה כי פגש את לוי ושוחח עמה פעמיים באותו יום. לדבריו, לוי המשיכה לכיוון שביל המוביל להר סמוך. השביל הזה, כך על פי המשטרה המקומית, תלול במיוחד, מיועד ל"מטיילי הרים מנוסים" ואיננו מומלץ כלל וכלל למטיילים רגילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully