וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב הואשם בעבר בתקיפת האם: "אשבור לך את העצמות"

מכתב האישום שהוגש אשתקד עולה כי אלי גור, האב שהשליך את ילדיו אל מותם מגג בניין, איים על אם הילדים ואף הוצא נגדו צו הרחקה. גור היה גם תקופה בטיפול תרופתי, אך הפסיק

צילום: שלומי גבאי, דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

הכתובת הייתה על הקיר: נגד האב החשוד כי השליך אתמול (רביעי) את שני ילדיו אל מותם מבניין בתל אביב ולאחר מכן התאבד, הוגש בעבר כתב אישום בגין תקיפת אשתו, אם הילדים. בחודש דצמבר אשתקד הואשם האב, אלי גור בן 52, שהתגורר לאחרונה באור יהודה, כתב אישום בגין תקיפת אשתו וגרימת נזק.

בין השאר עולה כי על רקע ויכוחים בין בני הזוג, לא אפשר הנאשם לאשתו לנסוע בכלי רכב. כשהיא לקחה את המפתחות הוא איים "לשבור לה את העצמות", ואף גזר לה את כרטיס האשראי ואת פנקסי הצ'קים. אשתו גור אף טענה כי הוא אינו יציב בנפשו, אולם מומחית שבדקה אותו בתחילת החודש קבעה שהוא בריא בנפשו ואינו זקוק לטיפול.

לפני שלושה חודשים הוצא נגד האב צו הרחקה בעקבות אלימות שהפעיל כלפי האם, והוא היה רשאי לפגוש את הילדים תחת השגחה בלבד. האב שעבד כמנהל פרויקטים, היה מובטל בתקופה האחרונה ואף היה תקופה קצרה בטיפול תרופתי, שאותו הפסיק.

אב ושני ילדיו נפלו מגג בניין בצפון תל אביב, ספטמבר 2013. דרור עינב
זירת האירוע ברחוב אליהו ברלין בתל אביב, אתמול/דרור עינב

האם, שהתגוררה ביישוב בת חפר שבשרון עם שני ילדיה, יהב ועדן בני חמש ושלוש, הייתה בהליכי גירושים מהאב, שקפץ אל מותו לאחר שהשליך את ילדיו. על פי המשטרה, בני הזוג היו מוכרים לה בשל סכסוכים קודמים. לדברי גורמי רווחה, לפני שנה הגישה האם תלונה במשטרה על איומים ברצח מצד האב. השניים החלו אז טיפול משפחתי במחלקת הרווחה והיו ככל הנראה בתהליך גירושים קשה. למרות התלונה, המשיכו בני הזוג להתגורר ביחד עד שלפני כחודש וחצי, אז האם התלוננה שוב על איומים ברצח. על פי אותם גורמים, האם סיפרה שבמהלך מריבה האב זרק כפכף שגרם לניפוץ מנורה, ושוב איים ברצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בית משפחת הילדים שהושלכו אל מותם מגג בניין בתל אביב, ספטמבר 2013. שלומי גבאי
בית המשפחה ביישוב בת חפר, אמש/שלומי גבאי

בעקבות האירוע הזה, שוב הוגשה תלונה במשטרה ובאישור בית המשפט הוצא צו הרחקה כנגד האב למשך כחודש וחצי, אשר חודש לאחרונה. הצו אסר על האב לקיים כל מגע ותקשורת עם האם והתיר מפגש עם הילדים רק בפיקוח עובדים סוציאליים. אותם גורמים התרשמו כי הקשר עם הילדים היה חזק והוא היה אב מסור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילדים שנרצחו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני ראש השנה, ביקשה האם לשנות את זמני המפגשים והאב אמר לעובדת הסוציאלית: "את יודעת שיהיו לכך השלכות קשות". העובדת הסוציאלית ביקשה מהאם להתלונן במשטרה אך זו, לטענת אותם גורמים, סירבה מחשש שמעורבות נוספת של המשטרה רק תסלים את המצב. "עשינו כל מה שאפשר היה לעשות, זוהתה רמת המסוכנת של האב ולא היו סימנים שהוא יפגע בילדים", אמרו.

עוד על הרצח וההתאבדות בתל אביב
עדה לרצח הילדים: "הם נאבקו באב לפני שהשליכם"
אב חטף ילדיו מהאם והשליכם אל מותם מגג בתל אביב

(עדכון ראשון: 21:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully