וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדה לרצח הילדים: "הם נאבקו באב לפני שהשליכם"

דיירי הבניין בתל אביב שממנו השליך האב את ילדיו הקטנים ואז קפץ בעצמו מספרים כי לא היה היום מאבטח במקום. עורכת הדין של האם: "ידענו שזה יגיע לזה. הוא ניסה לרצוח אותה"

צילום: שלומי גבאי, דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

ביישוב בת חפר שבשרון, שבו התגוררו הילדים שהושלכו אתמול (רביעי) על ידי אביהם מגג בניין בתל אביב עם אמם, מתקשים לעכל את הבשורה הקשה. "מדובר בטראומה מאוד גדולה עבורנו. האימא מאוד מסורה, מטפחת את הילדים, הילדים מקסימים, מאוד פעילים, מדובר בהלם מוחלט", אמר מזכיר בת חפר, יוני הראל. "נעשה הכול כדי לסייע לאימא. העובדות הסוציאליות שלנו נמצאות אתה כדי ללוות אותה ברגעים הקשים האלה". לאחר שפגש את האם, הוסיף הראל כי האם "בטראומה מאוד קשה. לאבד שני ילדים זה משהו מאוד קשה. היא מפורקת. היא ביקשה שיניחו לה לנפשה כדי שהיא תוכל להתאבל ולעבור את התקופה הנוראית הזו".

עדן ויהב גור, הילדים שנרצחו על ידי אביהם בבניין בצפון תל אביב, ספטמבר 2013. רפרודוקציה, שלומי גבאי
הילדים שנרצחו: עדן/שלומי גבאי, רפרודוקציה

שמעון קליין, שכן של המשפחה ביישוב, סיפר לוואלה! חדשות כי בני הזוג, אלי ורונית גור, נפרדו לפני כחצי שנה, אך לא הוא ולא בני משפחתו לא הבחינו במשהו חריג. "הם היו משפחה נורמטיבית. מעולם לא הבחנתי במשהו חריג. הדבר היחידי שידוע לי הוא שהם סבלו מבעיות כלכליות. אני מזועזע ממה שקרה ונותרתי בהלם".

"מספר פעמים ראיתי אותם יוצאים יחד לטיולים", סיפרה קרן, אחת השכנות של המשפחה. "לפני מספר חודשים אירחתי חברים שאחד מהם חנה את רכבו סמוך לבית המשפחה, ליד שלט שרשום בו החניה אסורה, וכאשר הוא שב לרכבו הוא מצא כי כל גלגלי הרכב מפונצ'רים. ניסינו לפנות אליו (אל האב) ולשאול אותו מדוע הוא עשה זאת, אך הוא סירב לפתוח את דלת הבית". השכנה ידעה לספר על מקרה נוסף שבו אדם אחר שהחנה את הרכב ליד הגדר מצא את צמיגי הרכב מנוקבים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

זירת הרצח בתל אביב

האם התגוררה בבת חפר עם שני הילדים, יהב ועדן בני חמש ושלוש, והייתה בהליכי גירושים עם האב, שקפץ אל מותו לאחר שהשליך את ילדיו. גור, בן 52, התגורר בשנה האחרונה, מאז נפרדו השניים, באור יהודה. על פי המשטרה, בני הזוג היו מוכרים לה בשל סכסוכים קודמים, ואף הוגש נגד האב כתב אישום בגין תקיפה ואיומים נגד האישה. כמו כן, האם הוציאה נגדו צו הרחקה והוא היה רשאי לפגוש את הילדים תחת השגחה בלבד.

בסביבות השעה 15:00 אתמול הגיעה האם לתחנת המשטרה והתלוננה על כך שבעלה הגיע לביתה, חטף את הילדים ואף אמר כי ירצח אותם. השוטרים פתחו בחיפושים אחרי האב והילדים, ואף הקפיצו מסוק לאוויר, הציבו מחסומים באזור וניסו לאכן את הטלפון הנייד שלה, אך לא הספיקו לאתרו לפני שעלה לקומה ה-11 בבניין מגורים ברחוב אליהו ברלין בצפון תל אביב, השליך את שני הילדים אל מותם וקפץ בעצמו.

הזירה בה על פי החשד אב השליך את ילדיו מגג בניין וקפץ אל מותו, תל אביב, ספטמבר 2013. דרור עינב
בבניין בדרך כלל הייתה אבטחה/דרור עינב

אחת מדיירות הבניין שהייתה עדה לאירוע סיפרה כי ראתה את הילדים נאבקים באב טרם השליכם מהגג. עוד מספרים הדיירים, שלא הכירו את האיש, כי בדרך כלל ישנה אבטחה בבניין, אולם היום לא הייתה.

עו"ד אורלי יעקב, המייצגת את אם הילדים, סיפרה כי הן ידעו שהמצב יגיע למקום כזה והתריעו בפני כל הגורמים. "הן התלונות במשטרה, הן העובדים הסוציאליים. כולם היו מעודכנים, וחבל שזה נגמר ככה. היא התלוננה במשטרה על אלימות קודמת". בנוגע לאירועים היום, סיפרה עורכת הדין: "הוא ניסה לרצוח אותה, היא התעלפה, והוא חטף את הילדים".

חשד: אב השליך ילדיו מגג בניין בתל אביב וקפץ אל מותו

(עדכון ראשון: 19:04)

הזירה בה על פי החשד אב השליך את ילדיו מגג בניין וקפץ אל מותו, תל אביב, ספטמבר 2013. ספק 500
תושבי היישוב המומים. הרחבה אליה נפלו הילדים/ספק 500
גופת האב שעל פי החשד השליך את ילדיו מהגג וקפץ אל מותו בתל אביב, ספטמבר 2013. דרור עינב
המשטרה לא הספיקה לאתר אותו לפני המעשה. גופת האב/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully