וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדויות חדשות בפרשת היעלמותה של ים לוי בגרמניה

בועז ארד, ברלין

19.9.2013 / 16:00

המשטרה המקומית בודקת שני דיווחים חדשים של עדי ראייה הטוענים שראו את המטיילת הישראלית בשבוע שעבר. לפי אחד הדיווחים, לוי הלכה במסלול תלול "למטיילים מנוסים בלבד"

צילום: דניאל בוק עריכה: טל רזניק

(צפו: "אין קצה בחוט" בחיפושים אחר ים לוי, השבוע)

עדויות חדשות בפרשת היעלמותה של ים לוי בדרום גרמניה: המשטרה המקומית בודקת כעת שני דיווחים חדשים של עדי ראייה הטוענים שראו את הנעדרת הישראלית. על פי הדיווח הראשון, לוי נצפתה ביום שלישי בשבוע שעבר (10.9) כשהיא עושה את דרכה לבדה לכיוון מסלול טיולים הנחשב לקשה ומסוכן באזור הכפר אוברסטדורף, שממוקם כ-20 קילומטרים מדרום לעיירה אימנשטאט שבה שהתה.

מטייל שהיה באזור סיפר לחוקרי המשטרה כי פגש את לוי ושוחח עמה פעמיים באותו יום: בתחילה, ליד התחנה האמצעית של רכבל (Fellhornbahn) המשרת בחורף את חובבי הסקי הרבים שמגיעים לאזור – ולאחר מכן במסעדה סמוכה. משם, כך סיפר, המשיכה לוי לכיוון שביל המוביל להר זולראק (Soellereck) הסמוך.

השביל הזה, כך על פי המשטרה המקומית, תלול במיוחד, מיועד ל"מטיילי הרים מנוסים" ואיננו מומלץ כלל וכלל למטיילים רגילים. מדובר באזור שבו כבר נערכו חיפושים אחר הנעדרת במהלך השבוע האחרון – אולם במשטרה אומרים שבכוונתם עתה לסרוק שוב את השטח. זאת, על אף שלמעשה יש כבר בידי המשטרה עדויות אחרות על כך שלוי נצפתה יום לאחר מכן (11.9) באזור אחר לגמרי – ליד מגלשת ההרים Alpsee Bergwelt הנמצאת כ-15 ק"מ מערבית לאימנשטאט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשש שהייתה מעורבת בתאונה בעת שרכבה במסלול תלול. כרזות עם תמונתה של ים לוי שנתלו בגרמניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שפורסם זמן קצר לאחר שנעלמה, לוי בת ה-23 נצפתה באותו יום יחד עם שלושה צעירים נוספים – שני גברים ואישה דוברי גרמנית – כשהם יושבים יחד במסעדה ולאחר מכן בכניסה למגלשת ההרים. עובד במקום זכר בפירוש שנאמר לו שלוי היא ישראלית ולכן נתן לה תדריך בטיחות בשפה האנגלית.

במשטרה המקומית מודים כי אם היא נצפתה יום למחרת ליד מגלשת ההרים הרי שלעדות החדשה שקיבלו אין כל משמעות – אולם מדגישים כי קיים סיכוי קטן שהעדויות הראשוניות לא היו מדויקות ואומרים כי "כל כיוון חקירה אפשרי צריך להיבדק עד תום". כך גם לגבי הדיווח החדש השני שאותו בודקים כעת – ושלפיו נצפתה לוי בתוך העיירה אימננשטאט לאחר ה-11 בספטמבר. לדברי דובר המשטרה, "רוב החוקרים עוסקים כעת בחקירת הדיווח הספציפי הזה ובתשאול עד הראייה הרלוונטי".

בתוך כך, הצליחו חוקרי המשטרה הגרמנית לאתר אתמול בערב את אחת משתי הנשים הנוספות שנעלמו באזור בימים האחרונים – אולם כשהיא ללא רוח חיים. גופתה של איזיס דיפנטאלר בת ה-25 מהעיירה ממינגן, הקרובה מאוד למקום שבו נעלמה ים לוי, נמצאה מוטלת בתוך יער מחוץ לעיירה. לטענת המשטרה מדובר ככל הנראה בהתאבדות – אולם הודעה סופית על נסיבות מותה תינתן רק לאחר נתיחה משפטית שתבוצע היום אחר הצהריים.

החיפושים אחר הנעדרת השלישית, לריסה ביבר, שנעלמה בפתאומיות בעיירה אינסברוק שבאוסטריה, ממש מעבר לגבול, ארבעה ימים בלבד לאחר היעלמותה של לוי, עדיין נמשכים.

היעלמות ים לוי - כותרות אחרונות
ממשיכים לחפש את ים שנעדרת בגרמניה: ”אין קצה חוט”
החיפושים אחרי ים מתרחבים: ”אזור של תאונות”
עוד שתי נעדרות באזור בו נעלמה הישראלית בגרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully