וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים לחפש את ים שנעדרת בגרמניה: "אין קצה חוט"

15.9.2013 / 19:52

הוריה של ים לוי מלפיד, שנעלמה במסתוריות לפני 6 ימים, משתתפים בחיפושים מדרום למינכן. בארץ הופעל חמ"ל שמרכז את המידע. "היא לא אחת שנוסעת לדפוק את הראש", אמרה אחותה

צילום: דניאל בוק עריכה: טל רזניק

בעוד שבגרמניה נמשכים החיפושים אחרי ים לוי, הישראלית בת ה-23 שנעדרת זה שישה ימים אחרי שנעלמה מדרום למינכן - ביישובה לפיד ממשיכים קרובי משפחה וחברים להפעיל חמ"ל במטרה לעזור במציאתה. עם זאת, ולמרות שהוריה של לוי כבר הצטרפו למאמצי החיפוש בגרמניה, עדיין אין כל מידע שיסייע לפתרון התעלומה.

ים הגיעה לפני כשבועיים לגרמניה, כחלק מטיול שלפני תקופת הלימודים. היא סיימה את עבודתה והחלה בהכנות לטיול, אולם אחרי שלא מצאה שותפים לדרך היא טסה לבדה. "היא בחורה ממש אחראית, מתקשרת פעמיים ביום ושולחת הודעות כל הזמן", אמרה אתמול אחותה של ים, אלמוג. "היא לא אחת שנוסעת לדפוק את הראש, או כזו שלא אכפת לה מהמשפחה. היא לא בקשר עם אף אחד. זה ממש חריג".

אלמוג לוי, אחותה של ים לוי, הנעדרת מגרמניה. בבית המשפחה ביישוב לפיד. דניאל בוק
"ים לא אחת שנוסעת לדפוק את הראש". אלמוג לוי/דניאל בוק

לטענת האחות, ביום שלישי בערב היא דיברה עם חברה, וזו הפעם האחרונה ששמעו ממנה. "ביום רביעי היה לה יום הולדת, כולם התקשרו וניסו לתפוס אותה. היא לא הייתה זמינה ולא ענתה בשום מקום. החזקנו עד שישי, ואז ההורים החליטו לטוס אליה", סיפרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"מקרה ממש מוזר"

הצעירה הישראלית לא אמרה לקרוביה שהיא במצוקה או כיוצא בזה, והיא הייתה אמורה לסיים את השהות באימנשטאט במדינת בוואריה שבדרום המדינה, לקחת את התיקים ולעבור למלון הבא. "התיקים שלה עדיין במלון, לא היה צ'ק-אאוט", סיפרה האחות אלמוג. אחרי שהוריה של לוי הגיעו, הם התחילו לבצע חיפוש בעיירה, וגילו שביום רביעי היא הייתה באטרקציה שכללה ירידה מהר ברכבת עם קבוצה של צעירים – כנראה מקומיים, ואז גם סעדה עמם. "מהנקודה הזאת אנחנו לא יודעים כלום, וזה ממש מוזר".

ההורים הנחושים שנמצאים בגרמניה ממשיכים לנסות ולגייס מידע, מוציאים חיפושים ומקבלים גם הרבה עזרה מצעירים מקומיים ומהרשתות החברתיות. גם בארץ מפעילים כאמור מאמצים רבים לאיתורה של ים, ובין היתר הוקמה הקבוצה בפייסבוק "מחפשים את ים", שמרכז את המידע העדכני. "כולם מאד תומכים ואנחנו מקבלים טלפונים, נעזרים באנשים מהאזור ובפייסבוק – אבל עדיין אין לנו קצה חוט", סיפרה לוואלה! חדשות חברת הילדות של הנעדרת, נופר. "הייתי איתה בקשר עד ה-9 בספטמבר ומאז לא שמעתי ממנה. היא הייתה אמורה לצאת מההוסטל ב-12 לחודש".

בית משפחת לוי ביישוב לפיד, החמ"ל למציאת ים לוי. דניאל בוק
"אנחנו מנסים לשמור על קור רוח, ומנסים לא להתחרפן"/דניאל בוק

"אנחנו מנסים לשמור על קור רוח, ומנסים לא להתחרפן", הוסיפה אלמוג. לדבריה, בארץ מאד עוזרים, אולם היא ציינה כי יש עוד להמשיך ולהתגייס: "אנחנו מבקשים לפרסם את זה ברשתות כך שהעניין יגיע לכל המקומות. מי שיש לו קשרים בדרום מינכן או יכול לעזור בתרגום גם מוזמן". למרות ההיעדרות המטרידה, במשפחת לוי ממשיכים לשמור מחשבה חיובית. "אנחנו אופטימיים, אין ספק".

(עדכון ראשון 19:52)

ישראלית שטיילה בדרום גרמניה נעדרת כמה ימים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully