וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלית שטיילה בדרום גרמניה נעדרת כמה ימים

מעדויות שנאספו עולה כי הנעדרת, ים לוי, בת 23 מהיישוב לפיד, נראתה לאחרונה בשבוע שעבר בחברת שני גברים ואישה בעיר אימנשטאט שבדרום המדינה. "לא התייצבה לצ'ק-אאוט"

צילום: דניאל בוק עריכה: טל רזניק

תעלומה בגרמניה: תיירת ישראלית צעירה שטיילה לבדה בדרום המדינה נעדרת זה כבר כמה ימים. הצעירה, ים לוי, בת 23 מהיישוב לפיד, הגיעה לגרמניה לפני כשבועיים. ביום שני האחרון עשתה לוי צ'ק-אין במלון קטן (Gasthof Drei König) בעיר אימנשטאט במדינת בוואריה שבדרום המדינה, כ-120 ק"מ מדרום למינכן, וזמן קצר לאחר מכן אבדו עקבותיה.

האזור נמצא בהרי האלפים הגרמניים ומושך אליו מטיילים רבים. לפי הנהלת המלון, לוי סיפרה להם כי בכוונתה לצאת לטייל בהר נבלהורן הסמוך, שבו נערכות תחרויות סקי רבות בחורף, ולעזוב ביום חמישי. לאחר שלא התייצבה לצ'ק-אאוט המתוכנן ביום חמישי האחרון, ולאחר שלא נצפתה בארוחת הבוקר מאז יום שלישי – מיהרה הנהלת המלון ליצור קשר עם המשטרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיפרה לצוות המלון כי בכוונתה לטייל בהר נבלהורן הסמוך. לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעדויות שנאספו עד כה באזור נבלהורן עולה כי לוי נראתה לאחרונה ככל הנראה ביום רביעי אחר הצהריים בחברתם של שני גברים צעירים ואישה נוספת סמוך לבקתת נופש גדולה (Kemptener Naturfreundehaus) באחד ממסלולי הטרקים על ההר. על פי אחד הדיווחים, לוי המשיכה משם בגפה עוד באותו יום לכיוון אזור שבו ממוקמת אחת ממגלשות ההרים הגדולות באירופה – ה-Alpsee Coaster.

אחד העובדים במגלשה זיהה את תמונתה של לוי – אולם כאן הגיעה חקירת המשטרה למבוי סתום. תמונותיה של לוי הופצו בימים האחרונים באזור, והתקשורת המקומית דיווחה על המקרה בהרחבה. על פי המשטרה המקומית, גובהה של לוי כ-1.65 מטר, היא לבושה ככל הנראה במכנסיים קצרים שמגיעים עד הברכיים ונושאת תרמיל טיולים על גבה. פרופיל הפייסבוק של לוי לא התעדכן כבר למעלה משבועיים – ואות החיים האינטרנטי האחרון שלה הוא תמונה של שוק צבעוני במינכן שהעלתה לפני שישה ימים בחשבון הטוויטר שלה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"אנחנו מחפשים בכל מקום, כרגע אין קצה חוט"

הוריה של ים נסעו לגרמניה להשתתף בחיפושים אחריה, ואחותה, אלמוג לוי, פתחה עמוד בפייסבוק תחת הכותרת "מחפשים את ים לוי". בעמוד היא פרסמה את תמונתה וכן מספרי טלפון שלה ושל בני משפחתה ליצירת קשר עם מידע בנוגע למקום הימצאה.

"ים טסה לנקות קצת את הראש לפני תחילת הלימודים ומאז יום שלישי נותק הקשר בינינו", מספרת האם. ים, שחגגה את יום הולדתה ה-23 ביום רביעי שעבר, טסה בתחילת החודש לטיול לפני הלימודים. "היא הגיעה למינכן ב-2 בספטמבר. היא רצתה לנסוע עם חברים שלה לפני שהיא מתחילה את הלימודים, אבל זה לא הסתדר והיא חליטה שהיא נוסעת לבד. היא תכננה את הטיול הזה לפרטי פרטים והיא טיפוס מאוד אחראי, ברמה כזו שכל דבר חדש היא עדכנה אותי מתי ולאן היא הגיעה ולאן היא ממשיכה, אין סיכוי שהיא נעלמת בלי להודיע לי. זו לא היא", היא מדגישה.

לדברי האם, "מהבירורים שלנו ראו אותה ביום רביעי אחר הצהריים באחד מאתרי התיירות בעיר עם עוד שלושה חברים, ככל הנראה גרמנים, שני בחורים ובחורה, ומאז נעלמו עקבותיה. לצערי הרב, המדיניות פה היא שאחרי 36 שעות מוחקים את קובצי המצלמות כך שאין לי מושג מי היו השלושה, ואין דרך לפרסם את תמונותיהם בניסיון להשיג אותה".

לדברי האם, המשטרה המקומית וגורמים דיפלומטיים מישראל מסייעים להם בכל הדרוש. "ביום חמישי בערב, אחרי שראינו שאין תגובה ממנה, נדלקו לי כל הנורות האדומות ותפסנו את הטיסה הראשונה והמראנו לפה. אנחנו משוטטים בכל מקום, מחלקים פליירים, אבל כרגע אין לנו עדיין קצה חוט להבין מה קרה. אני מקווה שנמצא אותה כמה שיותר מהר ושהכל יהיה בסדר. זה מאוד מלחיץ, זה ממש לא מתאים לה ואני מקווה שהכל יהיה בסדר. גם אחים שלי הפעילו חמ"ל בארץ וכל מי שיש לו קשרים ויכול להפעיל אותם יבורך, אנחנו נשמח לכל עזרה".

לקריאה נוספת
דיווח בסלובניה: ישראלי נעדר לאחר תאונת רפטינג
מטייל ישראלי בן 24 נעדר בצ'ילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully