וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסלובניה: ישראלי נעדר לאחר תאונת רפטינג

על פי הדיווחים, קבוצת תיירים שטה על נהר סוקה בצפון המדינה פגעה בסלע והתהפכה. המדריך ושלושה תיירים אחרים נמצאו. החיפושים אחר הנעדר הישראלי נפסקו עם רדת החשיכה

כלי התקשורת בסלובניה מדווחים על תייר ישראלי שנסחף אתמול (שני) בתאונת רפטינג בצפון מערב המדינה. על פי הדיווחים, התאונה אירעה בסביבות שעות הצהריים בנהר סוקה, באזור העיר בובק.

ככל הנראה סירת הרפטינג שנשאה מספר תיירים פגעה בסלע לאחר מאה מטרים של שיט והתהפכה. ארבעה מהשייטים האחרים - שלושה תיירים ומדריך - הצליחו להגיע בחזרה לחוף כשלוש מאות מטרים ממקום ההתהפכות, בעוד שעקבותיו של התייר הישראלי לא נמצאו. כוחות חילוץ והצלה רבים, בהם משטרה בסיוע מסוק, כבאות ואנשי חילוץ הרים, סרקו את האזור במטרה למצוא את האיש, אך עם רדת החשיכה נפסקו החיפושים.

כלי התקשורת הסלובניים מדווחים כי רק לפני שבוע אירעה תאונה דומה באותו נהר. סירה ועליה שני תיירים ומדריך ממוצא גרמני פגעה בסלע והתהפכה. שני התיירים הצליחו להינצל, אך גופתו של המדריך נמצאה כעבור מספר שעות.

בחודש ספטמבר האחרון נהרגה רויטל רפואה במהלך טיול רפטינג באזור העיר קוסקו בפרו. רפואה, בת 22 מירושלים, יצאה לטיול אחרי-צבא עם חבריה. היא שירתה כמדריכת חי"ר בצבא ונסעה לפרו לטיול שתוכנן להימשך כחצי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully