וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האמא של החבורה": רויטל רפואה היא ההרוגה מפרו

5.9.2012 / 21:25

בתום שירותה הצבאי, המריאה רפואה יחד עם חבריה לטיול בדרום אמריקה. היום היא מצאה את מותה בתאונת רפטינג. חברה? סיפר: "הייתה מלאת שמחת חיים. תמיד דאגה שכולנו בסדר"

הותר לפרסום שמה של הישראלית שנהרגה היום (רביעי) במהלך טיול רפטינג באזור העיר קוסקו בפרו. מדובר ברויטל רפואה, בת 22 מירושלים, שיצאה לטיול אחרי-צבא עם חבריה. רויטל שירתה כמדריכת חי"ר בצבא ונסעה לפרו לטיול שתוכנן להימשך כחצי שנה.

רויטל רפואה, שנהרגה בתאונת רפטינג בזמן טיול בפרו. באדיבות המשפחה
נהרגה בטיול אחרי הצבא. רפואה/באדיבות המשפחה

בבית משפחת רפואה שבשכונת מלחה התקשו לקבל את הבשורה המרה. חברה? של רויטל, שי אוחיון, סיפר: "היא הייתה בחורה מקסימה, שאוהבת את הזולת, עם הרבה שמחת חיים. האמא של החבורה. דואגת שכולם יהיו בסדר. אחת שגידלה אותנו".

לפני כחודשיים נהרגה בפרו ישראלית נוספת, גם כן בת 22, ימית ליניאל מכוכב יאיר בתאונת דרכים בציר הנסיעה שבין הערים לימה וקוסקו. על בית המשפחה נפל אבל כבד, כאשר הוריה התקשו לקבל את הבשורה על מותה של עוד אחת מילדיהם, לאחר שאחיה של ימית מת לפני שנתיים, בהיותו בן 17, ממחלה קשה. כעת, נותרה להורים בת אחת, עדי בת ה-18, אשר צפויה להתגייס לצה"ל בעוד מספר חודשים.

בתאונה התאונה בה נהרגה ימית ליניאל, הלך לעולמו גם רותם תבור, בן 24 מנשר. אילן, אביו של רותם, סיפר בכאב כי בנו יצא לטיול בחודש בנובמבר, לאחר שהשתחרר משירותו הצבאי כקצין בתותחנים. "הוא למד בנשר וכמעט כל חייו גר ברחוב האירוסים, שבו אנחנו גרים היום. פרטים על התאונה אנחנו יודעים רק מהאינטרנט, לאחר שחבר שהיה איתו זיהה אותו", סיפר האב לאחר התאונה.

לקריאה נוספת
פרו: צעירה ישראלית נהרגה במהלך טיול רפטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully