וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרו: צעירה ישראלית נהרגה במהלך טיול רפטינג

טל שלו

5.9.2012 / 15:23

בת 22 נהרגה בנהר באזור העיר קוסקו, פחות מחודשיים לאחר שנהרגה במדינה הישראלית ימית ליניאל, גם כן בת 22 מכוכב יאיר, בתאונת דרכים בין קוסקו לבירה לימה

ישראלית בת 22 נהרגה היום (רביעי) במהלך טיול רפטינג באזור העיר קוסקו בפרו. מנהלת מחלקת ישראלים בחו"ל במשרד החוץ, אילנה רביד, אמרה לוואלה! חדשות כי הודעה נמסרה למשפחת ההרוגה.

לפני כחודשיים נהרגה בפרו ישראלית נוספת, גם כן בת 22. ימית ליניאל מכוכב יאיר בתאונת דרכים בציר הנסיעה שבין הערים לימה וקוסקו. על בית המשפחה נפל אבל כבד, כאשר הוריה התקשו לקבל את הבשורה על מותה של עוד אחת מילדיהם, לאחר שאחיה של ימית מת לפני שנתיים, בהיותו בן 17, ממחלה קשה. כעת, נותרה להורים בת אחת, עדי בת ה-18, אשר צפויה להתגייס לצה"ל בעוד מספר חודשים.

ימית ליניאל, שנהרגה בפרו, הובאה למנוחות. שלומי גבאי
תוארה כילדה בעלת שמחת חיים, חייכנית במיוחד, טובת לב ואדיבה. ימית ליניאל שנהרגה לפני חודשיים/שלומי גבאי

במקביל לתאונה בה נהרגה ימית, אירעה בקרבת מקום תאונה נוספת, גם בו היה מעורב אוטובוס, ובו נהרג ישראלי אחר, רותם תבור, בן 24 מנשר. בשתי התאונות, נהרגו בסך הכל 11 בני אדם, בהם שני הישראלים, ונפצעו כארבעים בני אדם. כל הפצועים פונו לבתי חולים מקומיים בנסקה ובאיקה. מרביתם סבלו מחבלות ראש, בטן ופגיעות גפיים. התובע המחוזי אמר כי הגופות הועברו לנתיחה שלאחר המוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully