וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שתי נעדרות באזור בו נעלמה הישראלית בגרמניה

בועז ארד, ברלין

17.9.2013 / 17:20

יומיים לפני היעלמותה של ים לוי בדרום גרמניה, אבדו עקבותיה של צעירה מקומית בעיירה קרובה, וארבעה ימים לאחר מכן נעלמה צעירה נוספת, כ-160 ק"מ מהאזור ממנו נעלמה הצעירה

צילום: דניאל בוק עריכה: טל רזניק

(חבריה של לוי במאמצי האיתור, השבוע בישראל)

תעלומה בדרום גרמניה: באזור שבו נעלמה התיירת הישראלית ים לוי נעלמו בחמישה ימים בלבד, בין 9 ל-14 בספטמבר שתי נשים נוספות, לבד מהישראלית. במשטרת מדינת בוואריה אמרו היום (שלישי) לוואלה! חדשות כי הם אינם שוללים את האפשרות שיש קשר בין המקרים וציינו כי בין שלוש הנעדרות יש קווי דמיון.

ב-9 בספטמבר, יומיים לפני שנעלמו עקבותיה של לוי, נעלמה צעירה גרמניה בת 25 בשם איזיס דיפנטאלר מהעיירה ממינגן, הנמצאת במרחק של כ-58 קילומטרים בלבד מהעיירה אימנשטאט שבסביבתה נעלמה לוי. היא יצאה מביתה כדי למשוך כסף מזומן בכספומט במרכז העיר – ולא שבה. ב-14 בספטמבר, ארבעה ימים לאחר ההיעלמות של לוי, נעלמה צעירה אוסטרית בת 21 בשם לאריסה ב. מדירה שבה שהתה בעיר אינסברוק שבמדינת טירול, כ-160 קילומטרים מאימנשטט.

לדברי דובר המשטרה המקומית, כל השלוש "בנות אותו גיל בערך, לכולן שיער כהה, לכולן מבנה גוף קטן וכולן פחות או יותר באותו גובה. מעבר לכך אין שום דבר שקושר ביניהן. הן לא הכירו אחת את השנייה ודפוס ההיעלמות שלהן שונה לחלוטין".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמישה ימים, שלוש נעדות. מפת דרום גרמניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוי בת ה-23 נראתה לאחרונה ביום רביעי האחרון, 11 בספטמבר, בכניסה למגלשת ההרים הפופולרית אלזה-ברגוולט הסמוכה לאימנשטאט. מצב רוחה היה מרומם – זה היה יום הולדתה – והיא הגיעה למקום יחד עם שני צעירים וצעירה נוספת, דוברי גרמנית שוטפת. אחד העובדים במקום נתן ללוי הסברים באנגלית על הוראות הבטיחות של השימוש במגלשה – ולאחר מכן היא התגלשה במורד ההר יחד עם הקבוצה שעמה הגיעה. לאחר מכן אבדו עקבותיה. גם הצעירים שהיו עמה טרם אותרו.

נפלה לתהום, עלתה על הטרמפ הלא נכון, או פשוט רצתה להיעלם

חקירת המשטרה המקומית מתרכזת כעת בשלושה תרחישים אפשריים: האחד, שלוי המשיכה לטייל לבד באחד המסלולים ההרריים באזור, הלכה לאיבוד או נפלה לתהום. השני, שלוי נפלה קורבן לעבירה פלילית. מכיוון שהתחבורה הציבורית באזור כמעט שלא קיימת נבדקת למשל האפשרות שלוי ניסתה לחזור לעיירה באמצעות טרמפים – ועלתה על המכונית הלא נכונה. התרחיש השלישי, שאותו מגדירים החוקרים הגרמנים "מאוד בלתי סביר", הוא שלוי, מסיבה כלשהי, החליטה להמשיך לטייל עם הצעירים שעמם הייתה ולנתק כל קשר עם חבריה ובני משפחתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלושה תרחישים עיקרים להעילמותה. לוי נושאת את חברתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצעירים האלה, מדגישים במשטרה, הם עדי המפתח שעשויים לסייע לפצח את התעלומה. עם זאת, על-פי כל ההערכות מדובר בתיירים מאזור אחר בגרמניה או מאחת המדינות הנוספות באירופה שבהן דוברים גרמנית – ועד כה התרכזו כל הפרסומים בדבר היעלמותה של לוי רק בכלי התקשורת המקומית בדרום גרמניה. זה עומד עשיו להשתנות: החל מהיום יוכלו עוברים ושבים בכל גרמניה לראות את פניה של הנעדרת הישראלית מוקרנים על גבי יותר מ-2,000 מסכי חדשות המותקנים בתחנות רכבת ובשדות תעופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרסום פרצופה של לוי באחת מתחנות הרכבת המקומיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, חבריה של לוי בפייסבוק הופתעו לראות אותה היום בצהריים מבליחה לפתע בצ'ט של האתר לכמה שניות כאילו היא מחוברת לאינטרנט באותו רגע. הם ניסו לכתוב לה הודעה, אולם לא קיבלו כל תשובה. חוקרי משטרת ישראל מחזיקים ברשותם את מחשבה האישי של לוי ומנסים למצוא בו ובתיבת הדואר האלקטרוני שלה רמזים כלשהם שיסייעו למשטרה הגרמנית בחקירתה, ובהחלט ייתכן שמי שהתחבר לפרופיל של לוי היה חוקר משטרה. בני משפחתה בודקים כעת מה בדיוק קרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully