וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הרוצח מקונטיקט חיקה סצינה ממשחק מחשב?

בביתו של אדם לנזה נמצאו משחקי מחשב אלימים בשווי אלפי דולרים. החוקרים בוחנים אפשרות שהתחביב הזה השפיע עליו במהלך מסע הקטל בבית הספר, שגבה את חייהם של 26 בני אדם

התפתחות בחקירת הטבח בקונטיקט? חודשיים אחרי שירה למוות ב-27 בני אדם, בהם גם אמו - התפרסם אתמול (ראשון) תחקיר במדינה לפיו ייתכן שהרוצח אדם לנזה חיקה משחק בזמן שהוציא לפועל את המתקפה הקטלנית בבית הספר היסודי "סנדי הוק" בעיר ניוטאון. חיבתו של לנזה למשחקי מחשב עשויה, כך לטענת החוקרים, לספק ראיות נוספות שייתנו הסבר למעשיו.

במהלך החיפוש שנערך בביתו של לנזה, אותו חלק עם אמו ננסי - אותה רצח ראשונה באותו יום - מצאו השוטרים משחקי מחשב בשווי אלפי דולרים. המאפיין של אותם משחקים היה התוכן האלים שלהם. לפני שיצא למסע הקטל הספיק לנזה בן ה-20 להשמיד את הדיסק הקשיח של מחשבו האישי - שהכיל לכאורה תיעוד אודות המשחקים בהם נהג לשחק, לצד רישומים לגבי שותפיו למשחקים.

התיאוריה לגבי משחקי המחשב היא אחת מבין כמה כיווני חקירה חדשים אשר נבדקים בפרשה, לפי התחקיר שערכו העיתון המקומי "הארטפורד קורנט" ותוכנית התחקירים "פרונטליין", שממצאיו מתפרסמים כעת. עם זאת, עדיין לא ברור אם לנזה השאיר אחריו הסבר כתוב למעשיו או מכתב התאבדות.

"אדם היה מודע לכוונותיה של אמו לאשפז אותו"

בימים שאחרי הרצח פורסם ברשת "פוקס" כי אחד המניעים האפשריים לטבח היה כעסו של לנזה על אמו משום שרצתה לאשפז אותו במוסד פסיכיאטרי. הדיווח התבסס על שכן של משפחת לנזה, שלדבריו אף הכיר כמה מהקורבנות, בהם אמו של לנזה. לפי הדיווח, חששו של לנזה גרם לו להתקף זעם, שהוביל למעשה.

השכן, ג'ושוע פלשמן, בן ה-25, אמר בשעתו כי לנזה החליט לפגוע בבית הספר, כי חשב שאמו "אוהבת את בית הספר יותר ממנו". פלשמן, נחת בשירות הצבא, היה בן לכומר באותה כנסייה שבה היו חברים רבים מהורי הקורבנות. "להבנתי, אדם היה מודע לכוונותיה של האם לאשפז אותו", אמר פלשמן. "הדבר העציב את אדם מאוד, הוא חשב שהיא רק רוצה להיפטר ממנו. ממה שאני מבין, הוא כעס מאוד. יכול להיות שזה מה שגרם לו לעשות את שעשה".

גורם המעורה בפרטי החקירה אישר בשעתו כי כוונותיה של ננסי לנזה "לגבי טיפול עתידי נפשי" נבדקות כאחד מכיווני החקירה באשר למניע אפשרי, שייתכן וגרם לבנה לבצע את מעשיו המחרידים. השכן אמר כי האם כבר החלה בהכנות לאשפוז ומילאה את הניירת הדרושה בעניין, אך רשת "פוקס" ציינה כי לא הצליחה לאתר את המסמכים בשל חסיון רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully