וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכותרות שעשו את סוף השבוע

שלוש נשים נדרסו למוות בנתניה, מצוד אחר החשוד בדריסה וחשש כי ינסה לברוח מהארץ. שוב דיווח אודות עריקת סגנו של אסד, ולא הרחק משם, נסראללה מאיים בהרג רבבות ישראלים

צילום: שי מכלוף, שלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: לירון בארי

שלוש הולכות רגל נהרגו אמש (שישי) מפגיעת מכונית בשדרות בן צבי פינת רחוב גרינבוים בנתניה. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו בהן פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותן של השלוש: אלכסנדרה רובינוב בת 67, סבטלנה יגודייב בת 56 ובתה - שושנה יגודייב בת 25. בסביבת שושן ברבי, החשוד בדריסה בנתניה, אומרים שיכול להיות שהוא ברח מהארץ. בן דודו משוכנע שהמשטרה בכלל תפרה לו תיק. המשטרה ממשיכה בחיפושים אחר החשוד בדריסה.

א-שרע ערק?

בפעם השנייה תוך שלושה ימים, דווח ברשת אל ערבייה שסגנו של אסד, פארוק א-שרע, ערק לשורות המורדים ונמצא בירדן. גם הפעם, ככל הנראה, הדיווח שגוי

הממשל האמריקאי החל לחקור חשדות לפיהם ענקית הפיננסים דויטשה בנק, ומספר בנקים גלובליים גדולים אחרים, העבירו מיליארדי דולרים דרך סניפיהם בארצות הברית לידי אירן, סודן ומדינות אחרות הנמצאות תחת סנקציות בינלאומיות. כך אישרו גורמים משפטיים לעיתון הנחשב "ניו יורק טיימס". דובר מטעם דויטשה בנק סירב להגיב לבקשת העיתון, אך ציין שב-2007 החליט הבנק הגרמני "שלא להיכנס לפעילות חדשה עם אירן, סוריה, סודן או צפון קוריאה, ולבטל את כלל הפעילות הקיימת במדינות אלה, בהתאם ליכולת המשפטית של התאגיד".

נסראללה שוב מאיים

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר בנאום שנשא אתמול לרגל יום "אל-קודס" כי ברשות ארגונו "טילים מדויקים המסוגלים להרוג עשרות אלפי ישראלים". במהלך הנאום שנשא לרגל יום אל-קודס, פנה נסראללה לאזרחי ישראל ואמר: "יש בידינו כמה מטרות שאנו מסוגלים לפגוע בהן באמצעות טילים מדויקים", אך הוא סירב לפרט עליהן. בנאום שנשא נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד אף הוא לרגל יום "אל-קודס", המשיך הנשיא האירני בקו הלוחמני שלו וכינה את ישראל "גרורה סרטנית שאם יישאר ממנה אפילו תא אחד, היא תאיים על כל האזור".


ישראל מתכננת פלישה קרקעית לאירן לפני סוף השנה – כך דיווח אמש ה"סאן" הבריטי. על פי הדיווח, המתבסס על מקורות בבריטניה, הפלישה הישראלית תתבצע משטחי עירק על ידי כוחות קומנדו. בעיתון נכתב כי בכירי צה"ל מאמינים כי עליהם לתקוף עוד השנה, ושהתקיפה תביא ל"כאוס מוחלט ברחבי המזרח התיכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully