וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 הולכות רגל נדרסו למוות בנתניה; מצוד אחר חשוד שנמלט

סבטלנה יגודייב (56), בתה שושנה (25) וקרובת משפחתן אלכסנדרה רובינוב (67) נפגעו מרכב בעיר. המשטרה מחפשת אחר העבריין שושן ברבי, בעל הרכב שלפי החשד מעורב בתאונה

(צילום: שלומי גבאי; עריכה: מיכאל ברגמן)

חשד לתאונת פגע וברח: שלוש הולכות רגל נהרגו אמש (שישי) מפגיעת מכונית בשדרות בן צבי פינת רחוב גרינבוים בנתניה. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו בהן פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותן של השלוש: אלכסנדרה רובינוב בת 67, סבטלנה יגודייב בת 56 ובתה - שושנה יגודייב בת 25.

צעיר תושב העיר, שהסגיר את עצמו למשטרה, נחקר בתחנת נתניה. סנגוריתו של החשוד, עו"ד תמי אולמן, מסרה כי מרשה נמצא במצב קשה מאוד ושהוא מבולבל ואינו עקבי בחקירתו. לדבריה, החשוד הודה תחילה כי נהג ברכב בעת התאונה, ובשלב מסוים בחקירה, חזר בו מגרסתו הראשונית וטען כי לא הוא נהג ברכב.

במקביל, המשטרה מחפשת אחר העבריין שושן ברבי, תושב נתניה בן 35, החשוד במעורבות בתאונת הדרכים, שככל הנראה נמלט מהמקום. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה, או לתחנת משטרת נתניה בטלפון 09-8864444. המשטרה קוראת לברבי להסגיר עצמו.

שלוש נשים נהרגו מפגיעת מכונית בנתניה. שלומי גבאי
צעיר הסגיר עצמו למשטרה זמן קצר לאחר התאונה/שלומי גבאי

ברבי ריצה בעבר עונשי מאסר בגין עבירות אלימות וסמים. כמו כן הוא זוהה עם בני משפחת אבוטבול. ברבי הוא בעל דוכני פירות וירקות בעיר, ובשנת 2003 הוא נורה בצומת בית ינאי בחזהו ונפצע באורח בינוני.

סבטלנה יגודייב ובתה שושנה, המתגוררות בדימונה, התארחו אצל אלכסנדרה רובינוב, קרובת משפחתן בנתניה. מהמשטרה נמסר כי זהותם של שני חשודים, בהם ככל הנראה הנהג הפוגע, ידועה. על פי החשד הנהג הפוגע, שנהג במכונית מסוג אאודי, המשיך בנסיעה כמה מטרים ועצר בצד הדרך. שני בני אדם נמלטו מהמכונית.

אמש, סמוך לשעה 20:00, התקבל דיווח במגן דוד אדום מרחב שרון על כך שמכונית פגעה בשלוש הולכות רגל בשדרות בן צבי בנתניה. הרכב, שהגיע מכיוון דרום לצפון, פגע בנשים ועצר בהמשך השדרה הראשית בעיר. מבדיקה ראשונית עולה כי נהג המכונית הפוגעת נסע במהירות מופרזת ופגע בהולכות הרגל בעת שחצו במעבר חצייה. תושבים רבים התגודדו סביב לזירת התאונה, בה נותרו חלקי המכונית הפוגעת ופריטי לבוש של אחת הההרוגות.

אחד השכנים, שמתגורר סמוך למקום האירוע, סיפר: "התעוררתי בסביבות השעה 19:30 כי שמעתי בום מאוד חזק. הסתכלתי מהחלון וזה נראה כמו זירת פיגוע. שתי גופות היו מוטלות על המדרכה ואישה פצועה הייתה שרועה באמצע הכביש. הגיעו לפה הרבה אמבולנסים וניידות משטרה". ראש העיר נתניה, מרים פיירברג, עודכנה בפרטי האירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מקום התאונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully