וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאהל שליט פורק, הציוד הנותר יועבר לנזקקים

מאהל המחאה שהקימה משפחת שליט מול בית ראש הממשלה בירושלים סיים את תפקידו ההיסטורי. העמותה שקיבלה את הציוד: "גם השכבות החלשות פעלו לשחרורו של גלעד מהשבי"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

כשנה וחצי לאחר שהוקם ושישה ימים לאחר שהשיג את המטרה שלשמה נועד, פורק הבוקר (שני) מאהל המחאה שהקימה משפחת שליט בסמוך למעונו של ראש הממשלה בירושלים. בשיאו של המאבק לשחרור בנם, הקימה משפחת שליט את מאהל המחאה בירושלים ביולי 2010, ובו "חגגה" את השבתות והחגים, כפי שהצהיר בזמנו נעם שליט: "אנחנו גרים פה. שבת, חג, כל דבר", תוך שהוא מקפיד להשאיר כיסא אחד פנוי לבן שהוחזק באותה העת בשבי חמאס.


גלעד שליט חזר הביתה - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

פרס ביקר במצפה הילה; נעם שליט: "גלעד משתקם"
השר ברק: "לא נחלשנו בעקבות עסקת שליט"
בנו של בכיר חמאס לאילון: "אני מקנא בבני עמך"

פירוק מאהל שליט בירושלים, אוקטובר 2011. עומר מירון
עשה את שלו, יכול ללכת: המאהל מפורק ע"י הפעילים, הבוקר/עומר מירון

במהלך התקופה פקדו את המאהל אמנים, אנשי רוח ופוליטיקאים רבים, מהארץ ומהעולם, ביניהם גם נשיא המדינה שמעון פרס, שהכריז באפריל האחרון כי הוא "אופטימי שנראה את גלעד חי, בריא ושלם".

מדי שבוע הגיעו למאהל תרומות מזון וציוד חד-פעמי ששימש את משפחת שליט ואת הפעילים ששהו עמם באוהל. את הציוד שנותר במאהל כעת, ביום הפירוק, החליטו אנשי המטה לתרום לארגון "מאיר פנים", המסייע לנזקקים.

בין הדברים שנמסרו היו ארונות אחסון של 'כתר', כסאות פלסטיק, ארגזי שתייה, כלים חד-פעמיים, קופסאות שימורים ועוד.

רחלי איבנבוים, מנכ"ל מאיר פנים: "כמו רוב עם ישראל, גם אנחנו שמחנו עם שובו של גלעד, והבוקר שמחנו והתרגשנו שוב כאשר אנשי המטה פנו אלינו וביקשו להעביר את הציוד שנותר מהמאהל. התרומה של משפחת שליט תועבר לטובת שכבות חלשות בחברה הישראלית, שפעלו אף הן רבות למען שחרורו של גלעד מהשבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully