וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס במאהל שליט: "אני אופטימי שנראה את גלעד חי"

אריאל נוי

18.4.2011 / 10:43

נשיא המדינה ערך ביקור ראשון במאהל המחאה למען שחרור החייל החטוף גלעד שליט ונפגש עם הוריו נעם ואביבה. "אני גאה מאוד בעם שמאוחד כולו בשחרור גלעד. אני בצד של הממשלה, לא מולה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בפעם הראשונה מאז שנעם ואביבה שליט הקימו בירושלים את מאהל המחאה למען שחרור בנם החטוף גלעד, ביקר הבוקר (שני) במקום נשיא המדינה שמעון פרס. במהלך הפגישה אמר הנשיא להוריו של החייל שנמצא בשבי חמאס 1,758 ימים, כי "אני מרגיש את עצמי בצד של הממשלה, לא מולה אלא איתה. אני אופטימי שנראה את גלעד חי, בריא ושלם. כבר חמש שנים הוא שוהה בתנאים קשים מאוד, חמש שנים זה אלפי ימים ולילות".

הנשיא הוסיף בשיחתו עם בני הזוג שליט כי "זה לא דבר קל, אני מאוד גאה במשפחה ואני גם מאוד גאה בעם שמאוחד כולו בשחרור גלעד שליט. אני חש כמו כל העם שהנושא הזה צריך להעסיק אותנו. יצאנו ממצרים לפני 3,500 שנה ויש לי הרגשה מיוחדת שאנשי מצרים רוצים לצאת מעבדות לחירות. ברגעים כאלה אני לא מוצא מקום יותר מתאים מאשר להיות באוהל עם משפחת שליט, שזה בעצם ההזדהות של העם כולו. כל דור ודור צריך לספר את יציאת מצרים, הפעם היעד שלנו הוא שגלעד ישוב הביתה".

נעם שליט אמר בתום הפגישה כי "אנו מודים לנשיא המדינה שהגיע לאוהל המחאה, להביע את הזדהותו ואת תמיכתו ולשמוע את התומכים שלנו ואת הפעילים. מעבר להזדהות ואמפתיה, ביקשנו מהנשיא להפעיל את השפעתו אחרי חצי עשור בשבי, שכולם חושבים שהגיע הזמן שגלעד שיחזור הביתה, בעיקר לאור העובדה שאתמול שמענו מראש הממשלה שהמגעים לשחרור גלעד כשלו. כרגע אין אור בקצה המנהרה. הנשיא, כמבוגר אחראי, צריך לעשות סוף כדי שגלעד יחזור הביתה".

נעם ואביבה נפגשו כאמור אמש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, על מנת לקבל עדכון בדבר מינויו של דוד מידן לתפקיד הממונה על המשא ומתן לשחרורו של גלעד. בתום הפגישה אמר נעם כי "לצערי, העדכון היחיד שקיבלנו זה לגבי מינוי מתאם חדש במקום חגי הדס. לא קיבלנו שום דבר חדש לגבי המהלכים לשחרור גלעד. לצערי נאמר לנו שהמעשים נמשכים אבל אין תוצאות. במבחן התוצאה לא רואים שום דבר ולמעשה, לראשונה, ראש הממשלה מודה שלא מתרחש שום דבר ולא מתקדם שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully