וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט: "מאהל המחאה הפך לביתנו החדש"

אריאל נוי

9.7.2010 / 11:27

לאחר מסע שארך 12 יום, התמקמו בני משפחתו של החייל החטוף ותומכיהם במאהל מחאה סמוך למעון רה"מ בירושלים, שם הם מתכוונים לשהות לפחות עד חידוש המו"מ לשחרורו של גלעד

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: לירז ליבנה)

נעם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, אמר הבוקר (שישי) במאהל המחאה שהוקם מול מעון ראש הממשלה בירושלים כי הוא מקווה שאזרחי ישראל ימשיכו לבוא ולתמוך במשפחה במקום מושבה החדש במאבק לשחרור גלעד. "אנחנו גרים פה", קבע שליט האב, "שבת, חג, כל דבר". לגבי המחלוקת באשר לשחרור מחבלים תמורת בנו, הבהיר שליט כי המשפחה מודעת לדילמה, "אנחנו לא מתכחשים לה, אנחנו מכירים אותה והיא לא חדשה. היא לא תסתיים עד שגלעד יחזור וגם אחרי שהוא יחזור, בתקווה שבמהרה".

בתוך כך, הבוקר נודע כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, צפוי להיפגש עם בני המשפחה באוהל המחאה לאחר שובו מהביקור שערך בארה"ב. כך דווח בערוץ 2. עם זאת, יואל מרשק, אחד מראשי מטה המאבק לשחרור שליט וממארגני צעדת משפחת שליט, אמר בראיון לגלי צה"ל כי משפחת שליט תסכים להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו רק אם לנתניהו יהיו דברים חדשים לבשר להם.

בני משפחתו של גלעד שליט, בליווי 15,000 תומכים, הגיעו אתמול לירושלים ובתום עצרת המונים הם התמקמו מול מעון ראש הממשלה. בכך הגיעה הצעדה למען שליט לסיומה, 12 יום אחרי שהחלה. אלפים לקחו חלק בעצרת שנערכה בגן העצמאות בירושלים. עם סיום העצרת התמקמו בני משפחת שליט באוהל מחאה מול מעון ראש הממשלה בירושלים, שם הם מתכוונים להישאר, לדבריהם, עד שישוחרר בנם.

"ארבע שנות גהינום הן יותר מדי"

במהלך העצרת נאמה אביבה שליט, אמו של גלעד, וקראה לראש הממשלה לשחרר אסירים כדי להביא לשחרורו. "גלעד בני, נמצא כבר במרתפי החמאס 1,474 ימים ולילות ארוכים, קשים, חשוכים ומכאיבים והגיעה העת להגיד: די, מספיק. ארבע שנים של גיהנום הן יותר מדי".

בני משפחתו של החייל החטוף ותומכיהם מתכננים לשהות סמוך למעון ראש הממשלה בירושלים לפחות עד חידוש המו"מ לשחרורו של גלעד, ואף לפתוח בשביתת רעב במקרה הצורך. כך הצהירו שמשון ליבמן, יו"ר מטה המאבק למען גלעד שליט, ויואל מרשק, ממארגני המצעד לשחרורו.

ליבמן מסר לוואלה! חדשות כי בני המשפחה ותומכיה מקווים שלא ייאלצו להיגרר לשביתת רעב וכי ראש הממשלה בנימין נתניהו יזמין אותם לפגישה בהקדם. לדבריו, "בתכניות שלנו להקים מחוץ למעון רה"מ אוהל ענק, שצעירים ומתנדבים ילונו בו ויתחזקו אותו מדי יום. נשקלת האפשרות של שביתת רעב, אך אנו מקווים שזהו הצעד האחרון שנעשה. אנו לא רוצים לתת לרה"מ את העונג, שנגיע למצב הזה. אנו עוד מקווים שנתניהו יזמין אותנו לשיחות בהקדם, ושלא נצטרך לעשות את כל הפעולות והתכניות העתידיות".

עדכון ראשון - 9:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully