וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של בכיר חמאס לאילון: "אני מקנא בבני עמך"

טל שלו, כתבתנו המדינית

23.10.2011 / 18:14

מוסעב חסן יוסוף, שפעל בשירות שב"כ במשך עשור אמר לסגן שר החוץ כי העם בישראל "מקדש את החיים ומוכן לשחרר אלף רוצחים בשביל חייל אחד". הדברים נאמרו בכנס תמיכה בישראל בגרמניה

"אני מקנא בבני עמך שמקדשים את החיים ומוכנים לשחרר 1,027 רוצחים בשביל לשחרר חייל אחד" – כך אמר היום (ראשון) בנו של אחד ממנהיגי החמאס בגדה, ומי שפעל כסוכן שב"כ במשך עשור, מוסעב חסן יוסוף. יוסוף, הידוע בכינויו "הנסיך הירוק", אמר את הדברים לסגן שר החוץ, דני אילון, בכנס תמיכה בישראל שנערך בפרנקפורט, גרמניה, ובהתייחסו לעסקה לשחרורו של החייל גלעד שליט.

גלעד שליט חוזר הביתה - כותרות אחרונות
שיעור בשחרור: בבתי הספר למדו על עסקת שליט
נתניהו לשרים: ”אחרי עסקת שליט, חוזרים לעבודה”
”אחמד ג’עברי הורה לתת לשליט כוס מים וביסקוויט”

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מקנא בבני עמך". יוסוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

כחלק מפועלו בשירות ישראל היה יוסוף אחראי לסיכולם של עשרות פיגועי התאבדות וניסיונות פגיעה בבכירים ישראלים ולמעצר עשרות בכירים. במהלך השנים הוא התנצר והחל לסלוד מעקרונות הטרור והאלימות שהובילו את חמאס, ושבהן דגל אביו, השייח' חסן יוסוף, ממנהיגי החמאס ביהודה ושומרון. בשנה שעברה הוא פרסם את הספר "בן החמאס", המספר את סיפורו, ואשר עורר סערה בציבור הפלסטיני, בעודו מביע עמדות פרו-ישראליות התומכות בתהליך השלום. אחרי פרסום ספרו, הודיע אביו כי הוא מחרים את בנו ומתכחש אליו.

אילון בביקור מדיני בברלין

בכנס התמיכה בפרנקפורט, בו השתתפו למעלה מ-140 ארגונים שקראו להפגנת סולידריות עם ישראל, נכחו גם מאות כורדים גולים. סגן השר אילון, השוהה בביקור מדיני בגרמניה, הודה לגרמניה על תמיכתה העמוקה בישראל ובהובלת העמדה האירופית לגבי השינויים במזרח התיכון. אילון התייחס גם לרעידת האדמה בטורקיה, עליה עודכן לאחר נאומו, ואמר כי "ישראל תמיד מוכנה להושיט עזרה ולסייע במקרים של אסונות טבע שאינם מבחינים בין ארצות ועמים". במסגרת ביקורו צפוי אילון להיפגש עם היועץ המדיני הבכיר של הקנצלרית אנגלה מרקל, וכן עם שרים בקבינט הגרמני, בין היתר במטרה להרגיע את אי שביעות הרצון הגרמנית כתוצאה מההחלטה הישראלית להמשיך את הבנייה במזרח ירושלים.

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully