וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מענק כספי ומלון יוקרה: כך התקבלו האסירים ברשות

ניר יהב

20.10.2011 / 22:55

ראש ממשלת חמאס, איסמעיל הניה, הורה להעניק לכל אסיר ששוחרר לעזה במסגרת עסקת שליט 2,000 דולר, והם הועברו למלון 5 כוכבים, בסמוך לחוף. גם אבו מאזן הנחה לחלק מענקים לכל האסירים

כדאי להיות אסיר פלסטיני ששוחרר במסגרת עסקת שליט. לאחר שראש ממשלת חמאס, איסמעיל הניה, הורה לתת מענק על סך 2,000 דולר לכל אסיר ששוחרר במסגרת העסקה לרצועת עזה, הורה גם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, לתת מענק כספי לכל האסירות והאסירים ששוחררו מהכלא הישראלי במסגרת העסקה.

גלעד שליט חוזר הביתה - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
נעם שליט: ”גלעד עבר דברים קשים בתקופה הראשונה בשבי”
בבוקר החג: גלעד שליט יצא לטיול על אופניו
ח”כ א-סנע: ”כל אסיר פלסטיני הוא כמו שליט”
פרשנות: המבחן הישראלי מול הפלסטינים אחרי שליט
בצה”ל מעריכים: תשתית הטרור תתחזק בעקבות העסקה

שר האסירים הפלסטיני, עיסא קראקע, אמר כי היום (חמישי) החלה חלוקת המענקים לכל האסירים, ללא יוצא מהכלל, כולל אלו שגורשו לחו"ל או לרצועה. גובה המענק לא פורסם. "משרד האסירים דואג לשמור על זכויותיהם של האסירים המשוחררים. אנו נוקטים את כל הצעדים הנחוצים לשם כך", הוסיף.

אך לא רק מענק כספי קיבלו 163 האסירים שהגיעו לעזה. לאחר שקיבלו 2,000 דולר מממשלת חמאס בעזה, זכו האסירים ששוחררו או גורשו לרצועה עזה לפינוק נוסף ומיוחד: הם הועברו למלון 5 כוכבים בעיר עזה, בסמוך לחוף. סוכנות הידיעות הפלסטינית "ספא", שביקרה את האסירים במלון "משתל" החדש, פרסמה תמונות שבהן נראים האסירים שותים קפה בקפיטריה, יושבים בסמוך לבריכה, מצטלמים בלובי, אוכלים במסעדה ובעיקר נחים ונרגעים.

במסגרת עסקת חילופי השבויים, העביר ביום שלישי החמאס את גלעד שליט לידי מצרים, ומשם למעבר כרם שלום. במקביל, שחררה ישראל 450 אסירים ו-27 אסירות. 42 אסירים ואסירות גורשו לקטאר, לסוריה ולטורקיה. שאר האסירים הועברו לרצועת עזה ולגדה המערבית, ואחת הוחזרה לירדן.

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully