וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבוקר החג: גלעד שליט יצא לטיול על אופניו

אריאל נוי

20.10.2011 / 15:12

גלעד יצא לטיול אופניים בסמוך לביתו שבמצפה הילה כאשר הוא מלווה באנשי כוחות הביטחון. מאוחר יותר הערב צפוי אביו, נעם, למסור הצהרה לכלי התקשורת

ערן גילווארג

(צילום: ערן גילווארג, עריכה: יותם בן-דוד)

ממשיך להסתגל לחופש: את בוקר שמחת תורה פתח גלעד שליט בנסיעה על אופניים ליד ביתו שביישוב מצפה הילה. את הנסיעה ליוו שוטרים וגורמים צבאיים, והיא תועדה במצלמות התקשורת הממתינות במרחק מה מן הבית. נעם שליט, אביו של גלעד, הודיע כי ימסור הצהרה מאוחר יותר הערב.

גלעד שליט חזר הביתה - כותרות אחרונות
הארגון שחטף את שליט: "הוא פחד, אבל ענה על השאלות מהר"
אחמד ג'עברי: "עסקת שליט - היום המאושר בחיי"
חמאס: גם בשלב השני של עסקת שליט ישוחררו מחבלים

גלעד שליט נוסע על אופניים במצפה הילה, אוקטובר 2011. ערן גילווארג
גלעד בטיול אופניים, היום/ערן גילווארג

אזרחים רבים ממשיכים להגיע למצפה הילה, יומיים לאחר חזרתו של שליט מהשבי. "ביום שלישי האחרון, כשהודיעו שהוא השתחרר, לא היה לי ספק שהתחנה הראשונה היא מצפה הילה", הסבירה אורלי רוהר שהגיעה הבוקר למצפה הילה, "אני מניחה שזה הכי קרוב. קצת הזוי לבקש לראות אותו, לגעת בו ולהפוך אותו למעין סלב". מבקרת אחרת, מורן הוס, סיפרה: "הרגשתי צורך מאוד חזק לבוא. אפילו סתם לנשום את האוויר של המקום. ביום שהוא חזר יצאנו לטיול קטן והמסוקים עברו מעלינו. הייתה תחושת אושר עילאי, שחוויתי פעם אחת בחיים - בהולדת הבת שלי. אני לא זוכרת מתי התרגשתי כך שוב".

גלעד טייל גם אתמול מחוץ לביתו. הוא יצא להליכה רגלית מלווה באימו אביבה, בשוטרים ובגורמי רפואה צבאיים. במהלך הטיול שוחח עם השכנים ואף בטלפון הסלולרי. באותו הזמן יצא נעם שליט מלווה בבת זוגו של האח יואל, יערה וינקלר, לסידורים וקניות. לכתבים אמר בצאתו כי "גלעד מרגיש טוב. הוא זקוק לשקט כדי להתאושש. אנחנו מנסים לחזור לשגרה".

אחת השכנות ששוחחה עם גלעד, אווה דרורי, סיפרה כי שאל אותה לשלומה והתעניין בשלום בנה, בן. גלעד אמר לה כי הוא מעוניין לפגוש אותו בקרוב.

לאחר למעלה מחמש שנים בשבי חמאס, התעורר אתמול גלעד שליט לבוקר ראשון במיטה שבביתו. היציאה מרצועת עזה ביום שלישי הייתה עמוסה במאורעות מרגשים, החל מהשחרור מהשבי בשעות הבוקר המוקדמות ועד לאלפי האנשים שחיכו לו עם בלונים וסוכריות ליד ביתו שבמצפה הילה.

גלעש שליט נוסע על אופניים במצפה הילה, אוקטובר 2011. ערן גילווארג
חוזר לשגרה. גלעד בטיול אופניים, היום/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully