וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט: אם נתניהו מפחד משחרור אסירים - שיתפטר

אריאל נוי

3.7.2011 / 0:06

בהפגנת מחאה מול ביתו של ראש הממשלה בקיסריה אמר אביו של גלעד שליט כי "המצב מתחיל להיות דומה לזה של רון ארד". הוא קרא לציבור להמשיך ולהביע תמיכה בעסקה לשחרור בנו ב"מפקד העם"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו)

מאות בני אדם צעדו אמש (שבת) בקיסריה והפגינו מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בקריאה לשחרר באופן מיידי את החייל גלעד שליט, שנמצא כבר מעל חמש שנים בשבי החמאס. "אני אומר היום לראש הממשלה שלנו – אם אתה לא מסוגל לשחרר כמה אסירים ביטחוניים, ואם אתה מפחד משחרור אסירים – אז תתפטר", אמר אביו של גלעד, נעם שליט, והוסיף כי "כמו שעמי איילון אמר, המצב של הבן שלי מתחיל להיות דומה למקרה של רון ארד, ואסור שזה ייקרה".

המאבק לשחרור גלעד - כותרות אחרונות:
נעם שליט: ”מקווים שתמיכת הציבור תסייע לנו"
פעילים למען שליט קטעו את נאום השר ברק בתל אביב
סיקור מיוחד - חמש שנים לחטיפת גלעד שליט
חמאס מאשר: ”סירבנו להצעת המתווך בעסקת שליט"

"זה מרגש מאוד לקבל תמיכה בכל קצות הארץ, וברצוננו להמשיך במפקד העם על מנת להוכיח שרוב הציבור תומך בשחרור. אני קורא לכולם לשלוח SMS למספר 5252 עם המילה 'בעד'", הוסיף שליט.

בהפגנה נשא דברים גם האלוף במיל', עמירם לוין, מי שהיה מפקד סיירת מטכ"ל ומפקדו הישיר של ראש הממשלה בעת שירותו הצבאי. בדבריו פנה לוין לראש הממשלה ואמר לו - "אני מכיר אותך היטב. תחזור להיות מה שאתה כמו שלמדנו, ולפעול על פי ערכי הרעות עליהם התבססה סיירת מטכ"ל. אני מאמין שבתוך תוכך הערכים האלה קיימים בך עדיין, ואני גם מאמין ששחרורו של גלעד לא מהווה סיכון ביטחוני".

הפגנה בקיסריה למען גלעד שליט. שלומי גבאי
נועם שליט והמפגינים הערב מול בית ראש הממשלה/שלומי גבאי

המפגינים צעקו "ביבי אתה שומע, תשחרר את גלעד" והניפו שלטים עליהם נכתב: "נתניהו שליט, שישחרר את גלעד, אנחנו עם חזק", "עד מתי גלעד יישאר שם?", ו-"חמש שנים בשבי".

מגן דהרי, מנכ"ל עמותת "לאהוב" ויוזם המחאה אמר לוואלה! חדשות כי "כבר תשעה שבועות שבנימין נתניהו נמנע מלהגיע למעונו הרשמי כאן, וזה רק מוכיח שאולי הוא מפחד או לא רוצה להתמודד עם ההמונים שלוחצים עליו".

אתמול השתתף נעם שליט באזכרה של סגן חנן ברק, מפקד הטנק של גלעד, שנהרג במתקפת המחבלים בה נשבה בשנת 2006. שליט אמר אז כי "אנחנו מקווים כי התמיכה הניכרת של העם במאבק תשנה משהו לראש הממשלה", והבהיר כי למרות הקמפיין הציבורי הרחב, לא ידוע למשפחה על התקדמות במגעים לשחרור בנו, והוסיף - "מאסנו במילים, ואנו מצפים למעשים".

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

(עדכון ראשון: 23:04)

עוד על המאבק:
”צינוק שליט – כמו לעשות מחזמר מספר איוב"/יורם קניוק
משפחת שליט כבלו עצמם בשלשלאות מול בית רה"מ
סרקוזי כתב לשליט: ”עושה הכל למען שחרורך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully