וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילים למען שליט קטעו את נאום השר ברק בתל אביב

28.6.2011 / 18:09

כאשר שר הביטחון החל לדבר על אחדותה הפנימית של ישראל, החלו הפעילים לצעוק כי "גלעד עדיין חי ומשפחתו זרוקה ברחוב". ברק השיב כי "חובתנו להחזיר את גלעד, אבל לא בכל מחיר"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק)

פעילים למען שחרור החייל החטוף גלעד שליט קטעו אחר הצהריים (שלישי) את נאומו של שר הביטחון, אהוד ברק, בכנס למתנדבי שנת שירות באוניברסיטת תל אביב. כאשר שר הביטחון דיבר על חוסנה הביטחוני של ישראל, שנשען על חוסן חברתי וכלכלי ואחדות פנימית, החלו הפעילים לצעוק "גלעד עדיין חי" ו"משפחת שליט זרוקה ברחוב, משפחה של הומלסים בשנה האחרונה". בכך ממשיכים הפעילים את המחאה של אחיו של גלעד, יואל, אשר התפרץ לטקס הממלכתי ביום העצמאות.

חמש שנים לחטיפת שליט - סיקור מיוחד:
שלמה ארצי נגד "הצינוק": "נמאס מגימיקים בעניין שליט"
גרמניה: "ישראל הסכימה לעסקת שליט, חמאס סירב"
יואל שליט התפרץ בטקס העצמאות: "גלעד עדיין חי"

מתפרעי גלעד שליט מוחים בזמן ששר הביטחון אהוד ברק מברך בכנס הוקרה למתנדבי שנת שירות, יוני 2011. אורי לנץ
הפעילים מוחים באוניברסיטת תל אביב, הערב/אורי לנץ

בועז ספיר, שלקח חלק במחאה, אמר דקות ספורות לאחר הנאום כי "הגיע הזמן שאהוד ברק, החייל הכי מעוטר בצה"ל, יגלה קצת אומץ וייתן את המילה שלו מול ביבי למען שחרורו של גלעד. כפי שהתגלה בסקרים בימים האחרונים, הרוב המכריע של הציבור תומך בכל עסקה שתביא לשחרורו של גלעד. ברק גם יכול בהחלטה אחת להקפיא את כל הכספים שמועברים על ידי ישראל לחמאס בעזה ולא עושה זאת".

השר ברק הגיב לצעקות לעברו ואמר כי "מיטב האנשים בישראל פועלים למען שחרורו של גלעד ואנחנו נחרצים לעשות ככל שיידרש למען החזרתו. עלינו לגלות גם ברגעים הקשים של השנים האחרונות סולידריות ואחריות".

"אין מקום לחלק את הציבור וגם לא את הנוער בין אלה שהיו רוצים את גלעד בבית ואלה שלכאורה לא היו רוצים אותו בבית", המשיך שר הביטחון. "חובתנו היא להחזיר את גלעד בכל מהלך ראוי ואפשרי אבל לא בכל מחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully