וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט: "מקווים שתמיכת הציבור תסייע לנו"

אריאל נוי

1.7.2011 / 13:10

אביו של החייל החטוף השתתף באזכרתו של סגן חנן ברק, מפקד הטנק של בנו שנהרג בתקרית בכרם שלום. "מאסנו במילים ואנו מצפים למעשים", אמר

נעם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט השתתף היום (שישי) באזכרתו של סגן חנן ברק, מפקד הטנק של בנו שנהרג במתקפת המחבלים בה נשבה בנו בשנת 2006 סמוך לכרם שלום. שליט התייחס ללחץ הציבורי המופעל על הממשלה להשלים את העסקה לשחרור בנו ואמר כי "אנחנו מקווים כי התמיכה הניכרת של העם במאבק תשנה משהו לראש הממשלה". עם זאת, שליט האב הבהיר כי למרות הקמפיין הציבורי הרחב, לא ידוע למשפחה על התקדמות במגעים לשחרור בנו.

שליט המשיך ותקף את הממשלה שלטענתו לא עושה די להביא להשלמת העסקה. "מאסנו במילים ואנו מצפים למעשים", אמר לאמו של סגן ברק במהלך האזכרה. ברק ענתה כי "כל הייסורים שאנו עוברים במשך חמש שנים עדיין חקוקים בנו ולצערנו הם לא מסתיימים", והוסיפה כי "אנחנו נשמח מאוד אם בשנה הבאה גלעד יהיה אתנו והזיכרון שלנו הפרטי יחזור להיות רק שלנו".

בתוך כך, המחאה של מטה שליט מול בית ראש הממשלה, בנימין נתניהו בקיסריה, אמורה להתקיים כמדי סוף שבוע. מחר שליט צפוי להצטרף למאות פעילים שיצעדו במה שמכונה "הצעידה לקיסריה" למעונו הפרטי של נתניהו. אחד הפעילים במטה לשחרור שליט, מגן דהרי, מסר לוואלה! חדשות כי "אנחנו מקווים שמחר ראש הממשלה יופיע בביתו ויוכל לראות את ההמונים שמגיעים, ואנחנו מקווים שהוא יתמודד עם ההמון ועם התמיכה המסיבית של העם ולא יפחד".

עוד בנושא גלעד שליט:
פעילים למען שליט קטעו את נאום השר ברק בתל אביב
גרמניה: "ישראל הסכימה לעסקת שליט, חמאס סירב"
בני משפחת שליט כבלו עצמם בשלשלאות מול בית רה"מ

לפניות לכתב:
arielnews@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully