משרד הבריאות עדכן היום (שלישי) כי בהמשך לבדיקות שבוצעו בימים האחרונים, התקבלו תוצאות שליליות לאבולה בנוגע לשני האנשים שהיה לגביהם חשד כי חלו באבולה, לאחר ששבו מקונגו. הבדיקות בוצעו בהתאם לנהלים המקצועיים ולהנחיות הבינלאומיות המקובלות להתמודדות עם מחלות מידבקות בעלות סיכון גבוה. הם ממשיכים לקבל טיפול רפואי בהתאם למצבם.
