וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ביסמוט: "לפטר שר ביטחון בזמן מלחמה - צעד קיצוני"

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 9:01

ח"כ בועז ביסמוט מהליכוד התייחס לאפשרות שגלנט יודח מתפקידו, ואמר כי מדובר במהלך מורכב כל עוד המלחמה נמשכת. בראיון ל-103FM התייחס להתנגדות שר הביטחון להישארות צה"ל בציר פילדלפי: "גם הוא עצמו לא מאמין למה שהוא אומר. אם היה חושב שרה"מ מטרפד עסקה, לא היה נשאר"

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו מנהל את אירוע הסרת האיום של חזבאללה בבור בקריה, לצד שר הביטחון יואב גלנט, 25 באוגוסט 2024/איתי קדם, משרד הביטחון

"אם שר הביטחון באמת היה מאמין שנתניהו מטרפד עסקה, הוא לא היה נשאר שעה בתפקיד" - כך אמר הבוקר (רביעי) ח"כ בועז ביסמוט (הליכוד), בהתייחס להתנגדותו של שר הביטחון יואב גלנט להישארות צה"ל בציר פילדלפי.

"לפטר שר ביטחון בזמן מלחמה זה דבר שהוא מאוד מורכב, קיצוני. אני מצפה משר הביטחון להכריע, כפי שהוא אמר, שזה יהיה הסבב האחרון", אמר ח"כ ביסמוט בראיון ל-103FM, "אם הוא באמת היה מאמין שרה"מ מטרפד עסקה או ממציא המצאות, הוא לא היה נשאר שעה בתפקיד. עצם העובדה שהוא נשאר בתפקיד מוכיחה שהוא לא מאמין למה שהוא אומר". על הטענות שנתניהו שוקל להדיח שוב את גלנט מתפקידו - מעט יותר משנה אחרי שפיטר אותו בשל התנגדותו להמשך המהפכה המשפטית - אמר ביסמוט כי "לפטר שר ביטחון בזמן מלחמה זה דבר שהוא מאוד מורכב, קיצוני".

במהלך הראיון התייחס ביסמוט גם למסיבת העיתונאים שקיימו אתמול ראשי מפלגת המחנה הממלכתי, הרמטכ"לים לשעבר בני גנץ וגדי איזנקוט, ובה השיבו לנאום נתניהו בעניין חשיבות הנוכחות הישראלית בציר פילדלפי. "ההופעה של שני רמטכ"לים לשעבר זו פוליטיזציה. הם יודעים את החיוניות הציר", אמר ח"כ ביסמוט, "הקשבתי בעיקר לגנץ, ואני נדהם. פילדלפי פתאום לא חשוב? אלה אותם אנשים שאמרו שהמנהרות הן לא איום. ב-7 באוקטובר דברים השתנו. הציבור מבין שאלה מי שלא הביאו הכרעה ב-2012, וב-2014. והציבור לא רוצה את זה יותר, הוא רוצה הכרעה".

ח"כ בועז ביסמוט ממפלגת הליכוד בראיון באולפן וואלה! 18 במאי 2023. ראובן קסטרו
"האויב רואה את החזית הפנימית בינינו ומחכך ידיים בהנאה". ח"כ בועז ביסמוט/ראובן קסטרו
ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט משתתפים בהצבעה על תקציב המדינה באולם הישיבות של הכנסת

30 באוגוסט 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
"צריך להכריע שזה הסבב האחרון". ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט/פלאש 90, יונתן זינדל

בהתייחס למגעים לעסקת חטופים, אמר הח"כ מהליכוד כי "התחייבנו להחזיר אותם בחיים, לא בארונות. משיחה בסוף השבוע עם רה"מ, אני יודע כמה העסקה חשובה לו, כמה החזרת החטופים חשובה לו. שכנינו מסתכלים ומחככים את ידיהם בהנאה, הם רואים את החזית הפנימית בינינו, שלא ניתן לה להתפתח. גם אני רוצה את החטופים כאן כבר אתמול. צריך אחדות עכשיו, כי רק עכשיו נשיג את ההכרעה. פילדלפי זה צינור חמצן, וסינוואר המנוול הוא לא יחזיר את כל החטופים. אם נתניהו נוטש את הציר, ובעוד שנה חטופים מוברחים משם, אתה לא תבוא בטענות לאיזנקוט וגנץ אלא לנתניהו. רה"מ יודע לעמוד בלחצים. אם אתה עוזב את הציר, אתה יודע היטב שלשם אי אפשר לחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully