וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ סוכות על נאום ביידן: "נתניהו אומר כל מיני דברים לאמריקנים, זה עניין שלו"

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 9:07

תוך התייחסות למתווה החטופים שהציג הנשיא, הבהיר חה"כ מהציונות הדתית בריאיון ל-103FM: "אנחנו לא חלק מזה - לא תהיה עסקה". עוד התייחס לחוק הגיוס וטען כי "מה שיקל על הנטל זה לגייס את מי ששוחרר ממילואים. גיוס חרדים לא יקרה מהיום למחר"

אחרי הצהרת ביידן משפחות החטופים קוראות לנתניהו להגיע לעסקה/ניב אהרונסון

ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) התייחס הבוקר (ראשון) לנאומו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ביום שישי, בו שבו חשף את המתווה הישראלי הנוכחי לעסקת חטופים. "בינתיים לא שמעתי לא הכחשה ולא אישור מנתניהו לדברים שאמר הנשיא", טען בריאיון ל-103. עוד הבהיר כי "במידה ונאמרו דברים בשם הממשלה - אנחנו לא חלק מזה, אם נתניהו אומר כל מיני דברים לאמריקנים זה עניין שלו".

"כל שבועיים צצה עסקה שבה ישראל מציעה יותר", הוסיף סוכות, חבר במפלגתו של שר האוצר סמוטריץ' שהביע את התנגדותו הנחרצת למתווה החטופים הנוכחי ואף איים בפירוק הממשלה. "כל עוד אנו בסיטואציה כזו, לא תהיה עסקה - לסינוואר אין שום סיבה לזוז. נתניהו צריך להגיד לא, לא שוחחתי עמו אבל אני שומע פרשנים שאומרים שהוא רוצה להציג את חמאס כסרבן. זה מסוכן".

ח"כ צבי סוכות בדיון ועדת המשנה של ועדת חו"ב לענייני אזור איו"ש בנושא "פעילות אלימה ומתסיסה של "אנרכיסטים" ביו"ש שמרכז חייהם אינו יו"ש", 12 במרץ 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
על חוק הגיוס: "מה שיקל על הנטל הוא לגייס את כל מי שצה"ל שחרר ממילואים". ח"כ סוכות/פלאש 90, יונתן זינדל

בהמשך, התייחס גם לחוק הגיוס, בגינו ייערך הבוקר דיון בית המשפט העליון בירושלים. "הסיפור של גיוס חרדים הוא תהליך ארוך ולא יקרה מעכשיו לעכשיו", הבהיר. "מה שצריך לעשות זה לגייס את כל מי שצה"ל שחרר ממילואים כתוצאה מקיצוץ. זה הדבר שבצורה מיידית יקל על הנטל. הסיפור של החרדים לא יקרה מהיום למחר, זו פוליטיקה. זה צריך לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully