וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: צה"ל איתר 3 גופות חטופים בצפון רצועת עזה

גופותיהם של אוריון הרננדס, חנן יבלונקה ומישל ניסנבוים אותרו במהלך מבצע לילי בג'באליה, תוך לחימה עצימה במרחב. על פי מידע מודיעיני, השלושה, נרצחו ב-7 באוקטובר ונחטפו מצומת מפלסים. גופותיהם זוהו במכון לרפואה משפטית והודעה נמסרה למשפחותיהם

דובר צה"ל: גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, אוריון הרננדס ומישל ניסנבאום חולצו מרצועת עזה/דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר היום (שישי) לפרסום שגופותיהם של אוריון הרננדס, חנן יבלונקה ומישל ניסנבוים חולצו הלילה לאחר שאותרו בצפון רצועת עזה. גורלם של השלושה לא היה ידוע עד היום, אולם על פי מידע מודיעני מהימן שיש בצה"ל עולה כי הם נרצחו ב-7 באוקטובר ונחטפו מצומת מפלסים.

גופותיהם חולצו במהלך מבצע לילי של צה"ל ויחידות מיוחדות באמ"ן ושב"כ תחת אוגדה 98 בשיתוף יחידת יהל"ם, יחידה 504 משכונת ג'באליה, תוך הסתמכות על מידע מודיעיני מדויק שהתקבל ונותח במהלך הימים האחרונים במפקדת השבויים והנעדרים באגף המודיעין ובפיקוד הדרום. בתחילת המבצע התנהלה לחימה עצימה במרחב.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה במכון הלאומי לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, נציגי צה"ל מסרו במהלך היום הודעה למשפחותיהם.

אוריון הרננדז, חנן יבלונקה ומישל ניסנבאום שגופותיהם חולצו משבי חמאס. סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים, אתר רשמי
אוריון הרננדז, חנן יבלונקה ומישל ניסנבאום שגופותיהם חולצו משבי חמאס/אתר רשמי, סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "יחד עם ישראל, רעייתי שרה ואני מרכינים ראש ביגון עמוק, ומחבקים את המשפחות האבלות בשעתן הקשה. יש לנו חובה לאומית ומוסרית לעשות כל שביכולתנו כדי להשיב את חטופינו - החיים והחללים - וכך אנו עושים. אני משבח את כוחות צה"ל וכוחות הביטחון שפעלו באומץ רב בלב שטח האויב, כדי להשיבם למשפחותיהם ולקבר ישראל".

נשיא המדינה יצחק הרצוג: "בבוקר הזה ליבנו דואב עם משפחות יבלונקה, הרננדס וניסנבאום בעת קבלת הבשורה המרה על חילוץ גופות יקיריהם מעזה. אני מחזק את לוחמי צה"ל והשב"כ שפועלים בנחישות להחזרת החטופות והחטופים. חובתנו כמדינה להחזיר את כולם - החיים ואלו שעלינו להביאם לקבר ישראל. יהי זכרם של חנן, אוריון ומישל ברוך".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "בצער רב קיבלתי את הידיעה על חילוץ גופות החטופים, חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריאן הרננדס הי"ד, שנרצחו ונחטפו בידי הנאצים ב-7 באוקטובר, ואני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחות על אובדן יקיריהן. רק הגברת קצב ועוצמת הלחימה, כניסה מלאה לרפיח וכתישה מסיבית של חמאס תביא לניצחון במלחמה והשבת החטופים. עלינו לא להתייחס לבית הדין בהאג ושאר הטריבונלים בעולם שמבקשים למנוע מאיתנו לנצח במלחמה ולתת פרסים לחמאס".

שר העבודה יואב בן צור: "הלב מתרסק עם הבשורה המרה על מציאת גופותיהם של החטופים מישל ניסנבאום, אוריון הרננדס וחנן יבלונסקי הי"ד שנרצחו באכזריות קורעת לב. לצד השכול הכבד מנשוא, גאה בלוחמי צה"ל שחירפו את נפשם בשביל להביאם לקבר ישראל ולתת מעט נחמה לבני המשפחות שיוכלו להתייחד עם יקיריהם. המציאות האכזרית שהחטופים עוברים בשבי החמאס, זה הכאב הכי גדול שפקד את מדינת ישראל. יש לנו אחריות ונעשה הכל בשביל המטרה הקדושה להביאם ארצה".

אוריון, אזרח מקסיקני-צרפתי, בן זוגה של שני לוק, שגופתה חולצה בשבוע שעבר לאחר שנחטפה יחד איתו. חנן, תושב תל אביב בן 42, בילה במסיבה ברעים והוגדר כנעדר. משפחתו קיבלה הודעה מדובר צה"ל לאחר 90 יום שהוא חטוף בשבי חמאס. מישל, אב לשתי בנות, תושב שדרות, הוגדר כחטוף לאחר שנעדר במשך חמישה חודשים. משפחתו של ניסנבאום בן ה-59 עודכנה על כך לאחר שנותק עמו הקשר באזור מפלסים.

כאמור, בשבוע שעבר, צה"ל איתר את גופותיהם של שני לוק, עמית בוסקילה ויצחק גלרנטר ברצועת עזה. השלושה נחטפו מהמסיבה ברעים ב-7 באוקטובר. "ממידע מודיעיני מאומת שברשותנו יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה ז"ל נרצחו במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר בעיקול מפלסים, וגופותיהם נחטפו לעזה על ידי מחבלי חמאס", אמר הגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully