וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 90 יום: חנן יבלונקה ועידן שתיוי הוגדרו כחטופים ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 23:40

משפחותיהם של יבלונקה ושתיוי, שנחטפו מהמסיבה ברעים, חיכו מאז ה-7 באוקטובר למידע. "הודיעו לנו רשמית שחנן האהוב שלנו חטוף", כתבה אחותו אורית בפוסט. דלית, אימו של עידן: "מחכים לו שיחזור". גם אילן וייס, שמשפחתו עודכנה השבוע שנרצח, מוגדר חטוף וגופתו מוחזקת בעזה

דובר צה"ל: 3 אזרחים שהוגדרו כנעדרים - נחטפו לעזה/דובר צה"ל

.

אחרי 90 יום שהוגדרו כנעדרים, חנן יבלונקה ועידן שתיוי הוכרזו היום (חמישי) רשמית כחטופים ברצועת עזה. "הודיעו לנו רשמית שחנן האהוב שלנו חטוף", כתבה בפוסט ברשתות החברתיות אורית, אחותו של חנן. "נמשיך לספור את ימיו בשבי ונתפלל שיחזור אלינו במהרה. אחי, אני אוהבת אותך. תהיה חזק עוד קצת. מבטיחה שאנחנו לא מפסיקים להילחם בשבילך", אמרה.

גורלו של חנן, תושב תל אביב בן 42, לא היה ידוע עד היום, כשבמשך 90 יום למשפחתו לא היה תשובות למה עלה בגורלו אחרי הטבח במסיבה ברעים. דובר צה"ל דניאל הגרי אמר היום בהצהרה כי יבלונקה נחשב חטוף, בנוסף לעוד שני נעדרים נוספים שמוגדרים כעת כחטופים. "שלושה אזרחים שהוכרזו נעדרים מוגדרים כחטופים", אמר הגרי. "מספר החטופים המעודכן עומד על 136". במענה לשאלת וואלה! אמר הגרי כי נותרה כעת אישה אחת המוגדרת כנעדרת מאירועי 7 באוקטובר.

חנן יבלונקה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
החטוף חנן יבלונקה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השני מבין שלושת החטופים שהזכיר דובר צה"ל הוא עידן שתיוי. "ידענו מראש כל הזמן הזה שהוא חטוף", אמרה לוואלה! אמו דלית. "כבר לפני חודש עדכנו אותנו שהוא חטוף, ועכשיו זאת הגושפנקא רשמית. לא הופתענו. אני יודעת שהוא עוד חי. כולנו מתפללים מאמינים ומחכים לו שיחזור".

עידן שתיוי בן ה-28 נחטף לעזה מהסיבה ברעים. מתוך רשתות חברתיות, אתר רשמי
החטוף עידן שתיוי/אתר רשמי, מתוך רשתות חברתיות

הנעדר השלישי שמוגדר כעת כחטוף הוא אילן וייס, שמשפחתו עודכנה השבוע שהוא נרצח וגופתו מוחזקת בעזה. אילן היה סגן ראש צח"י - צוות חירום ישובי, במסגרת תפקידו העניק תמיכה לוגיסטית לחברי כיתת הכוננות של הקיבוץ.

אילן וייס שנרצח ב-7 באוקטובר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אילן וייס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קיבוץ בארי מבקש להכיר באילן כחלל צה"ל, שנרצח בעת מילוי תפקידו כשיצא להחליף את הרבש"ץ בפתיחת הנשקייה בבוקר 7 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully