וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת החטוף מישל ניסנבאום, בן 59 משדרות, הושבה לישראל: "התפללנו לסוף אחר"

עודכן לאחרונה: 24.5.2024 / 12:36

ניסנבאום, אב לשתי בנות וסב לשישה, נסע בבוקר 7 באוקטובר לאזור רעים כדי לאסוף את נכדתו בת ה-4, ונחטף מצומת מפלסים. גופתו אותרה בג'באליה לצד החטופים אוריון הרננדס וחנן יבלונקה. ראש עיריית שדרות: "קיווינו שהוא יחזור אלינו"

"אנחנו הולכים לשחרר את החטופים, חמאס מחזיק בהם ברפיח"/דובר צה''ל

מישל ניסנבאום, תושב שדרות בן 59, הוא אחד משלושת החטופים שגופותיהם נמצאו במנהרה בג'באליה, והובאו לישראל היום (שישי).

ניסנבאום, אב לשתי בנות וסבא לשישה נכדים, נולד וגדל בברזיל ועלה לישראל בגיל 13. בבוקר 7 באוקטובר נסע לאזור רעים כדי לאסוף את נכדתו בת ה-4, ונחטף בדרך. כמו שני החטופים הנוספים שנמצאו, אוריון הרננדס וחנן יבלונקה, הוא נחטף מצומת מפלסים. לפי עדויות, הוא הספיק לפני כן להציל כמה אנשים ממתקפת הטרור.

הוא הוגדר כנעדר במשך זמן רב עד שהוכרז כחטוף, ומעבר לכך לא היה ידוע דבר על גורלו עד היום. עם זאת, בשל מצבו הבריאותי של ניסנבאום, חולה קרוהן וסכרת, בני משפחתו הזהירו כי ללא טיפול הולם יש סכנה לחייו. נכדו השישי נולד בדצמבר, וניסנבאום לא זכה להכירו.

מדובר צה"ל נמסר כי "על פי מידע מודיעני מהימן שנמצא ברשותנו", שלושת החטופים נרצחו כבר ב-7 באוקטובר. "צה"ל ושב"כ משתתפים בצער המשפחות בשעה קשה זו".

ברצועת עזה נותרו 125 חטופים בשבי חמאס, מתוכם 39 שנקבע מותם.

מישל ניסנבאום. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מישל ניסנבאום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"מטה המשפחות מרכין ראשו בצער רב, בעקבות ההודעה על רציחתם של מישל ניסנבאום, חנן יבלונקה ואוריון הרננדס ראדו זכרונם לברכה, על ידי מרצחי חמאס", נמסר מטעם מטה משפחות החטופים. "חזרתם העצובה של מישל, חנן ואוריון היא שברון לב נוסף ל-125 משפחות החטופים, שחולקות את הכאב, הצער והדאגה הבלתי נגמרת. חזרתם לקבורה, מהווה סגירת מעגל חשובה לבני המשפחה, ויש לפעול להשבתם של כל החללים לישראל. חילוץ גופותיהם הוא תזכורת אילמת אך נחרצת, שמדינת ישראל מחויבת להוציא כבר היום את צוותי המו"מ בדרישה ברורה להבאת עסקה שתחזיר את כל החטופים הביתה במהרה: החיים לשיקום והנרצחים לקבורה".

"התפללנו כל הזמן וקיווינו שהסוף של מישל יהיה אחר והוא יחזור למשפחתו האוהבת, לבנותיו חן ומיכל, לנכדיו ואלינו בשדרות", מסר אלון דוידי, ראש עיריית שדרות. "מישל לא חשב פעמיים בבוקר שמחת תורה כשבתו התקשרה אליו וביקשה ממנו לחלץ את נכדתו מבסיס אוגדת עזה ברעים, שם שהתה עם אביה הקצין. לצערנו, הוא נתקל במחבלים השפלים באזור מפלסים ומאז לא נודעו עקבותיו, מלבד העובדה שהוא בעזה. בשעה קשה זו אנו מחבקים את המשפחה היקרה ונמשיך לעטוף אותה ולחבק אותה".

"זה שובר את הלב כל פעם מחדש", סיפרה בתו חן מכלוף בריאיון ל-103fm בחודש פברואר. "אבא נתקל במחבלים באזור מפלסים. אנחנו יודעים שהוא ידע שיש מחבלים והציל כמה אנשים בדרך, ולא יודעים מה קרה ברגע ההיתקלות ומה מצבו היום. התקשרתי בלי הפסקה עד שהמחבלים ענו לי לטלפון, שם הבנתי שקרה הנורא מכל. הם צעקו 'חמאס אצלכם', אבל לא אמרו שום דבר עליו. זה רודף אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully