וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת החטוף חנן יבלונקה, אב לשניים מתל אביב, הושבה לישראל

עודכן לאחרונה: 24.5.2024 / 12:36

יבלונקה בילה עם חבריו במסיבת הטבע ברעים ונחטף מצומת מפלסים ב-7 באוקטובר. גופתו אותרה בג'באליה לצד החטופים אוריון הרננדס ומישל ניסנבאום. אביו התעורר למאות הודעות על מות בנו: "אני מתגעגע לבן שלי, נקרע לי הלב"

"אנחנו הולכים לשחרר את החטופים, חמאס מחזיק בהם ברפיח"/דובר צה''ל

חנן יבלונקה, תושב תל אביב בן 42, הוא אחד משלושת החטופים שגופותיהם נמצאו במנהרה בג'באליה, והובאו לישראל היום (שישי).

יבלונקה, בן לורד וראובן ואב לירין בן ה-9 ואמילי בת ה-12, תכנן לנסוע למסיבה בצפון הארץ, אך בלילה שלפני מתפקת הטרור החליטו הוא וחבריו לשנות את תכניותיהם ולנסוע למסיבת נובה ברעים.

כמו שני החטופים הנוספים שנמצאו, אוריון הרננדס ומישל ניסנבוים, יבלונקה נחטף מצומת מפלסים ב-7 באוקטובר. הוא הוגדר כנעדר במשך תקופה ארוכה, ורק אחרי 90 יום הודיעו לבני משפחתו שהוא נחטף לרצועת עזה. על גורלו לא היה ידוע דבר עד היום, אך בצה"ל אמרו היום כי "על פי מידע מודיעני מהימן שנמצא ברשותנו", שלושת החטופים נרצחו כבר ב-7 באוקטובר. גופות השלושה אותרו במנהרה במבצע חילוץ של אוגדה 98 ובשיתוף שב"כ.

"אני כואב ומתגעגע לבן שלי", אמר לוואלה אביו, ראובן יבלונקה. "מתפלל להחזרת כל החטופים, הנרצחים לקבורה והחיים לשיקום. קיבלתי בשבע בבוקר הודעות מאנשים שנחשפו בטלגרם להודעות שהוא מת, נקרע לי הלב".

חנן יבלונקה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חנן יבלונקה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"מטה המשפחות מרכין ראשו בצער רב, בעקבות ההודעה על רציחתם של מישל ניסנבאום, חנן יבלונקה ואוריון הרננדס ראדו זכרונם לברכה, על ידי מרצחי חמאס", נמסר מטעם מטה משפחות החטופים.

"חזרתם העצובה של מישל, חנן ואוריון היא שברון לב נוסף ל-125 משפחות החטופים, שחולקות את הכאב, הצער והדאגה הבלתי נגמרת. חזרתם לקבורה, מהווה סגירת מעגל חשובה לבני המשפחה, ויש לפעול להשבתם של כל החללים לישראל. חילוץ גופותיהם הוא תזכורת אילמת אך נחרצת, שמדינת ישראל מחויבת להוציא כבר היום את צוותי המו"מ בדרישה ברורה להבאת עסקה שתחזיר את כל החטופים הביתה במהרה: החיים לשיקום והנרצחים לקבורה".

על יבלונקה סיפרה אחותו אביבית כי הוא אהב מוזיקה טובה, מסיבות ואת החיים בכלל. "הוא גבר חזק ורגיש לזולת, מקפיד לדאוג למי שלצידו, איש של אנשים", צוטטה בהודעה של מטה משפחות החטופים.

ברצועת עזה נותרו 125 חטופים בשבי חמאס, מתוכם 39 שנקבע מותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully