וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת האונס הקבוצתי במלון באילת: 22 ו-16 שנות מאסר לשניים מארבעת המורשעים

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 15:03

שלוש וחצי שנים אחרי אונס בת ה-16 במלון הים האדום באילת, בית המשפט גזר עונשי מאסר על שניים מארבעת המורשעים. על איסי רפאילוב מחדרה נגזרו 22 שנות מאסר, איליזיר מאירוב מחדרה נשלח ל-14 שנות מאסר. השופטים: "איש לא חס עליה, התפרקות מערכים אנושיים בסיסיים"

בווידאו: משפט האונס הקבוצתי באילת/עריכה: ניר חן

"איש לא חס עליה", "בלי זיק של אמפתיה", "התפרקות מערכים אנושיים בסיסיים" - בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום עונשים כבדים על שניים מהמורשעים באונס הקטינה בת ה-16 במלון הים האדום באילת ב-2020. בית המשפט לא חסך במילים קשות בכזר הדין המהדהד בתיק, שאותו כינו "תיק חריג בחומרתו, בפוגענותו ובהיקפו". על איסי רפאילוב, בן 31 מחדרה נגזרו 22 שנות מאסר. איליזיר מאירוב, בן ה-31 מחדרה נשלח ל-14 שנות מאסר.

"זהו סיפור על נערה צעירה שמחה ותאבת חיים שבעת שבילתה בחופשת קיץ באילת שתתה משקאות אלכוהוליים. הנאשם פגש בה ששיחר לטרף", אמרו השופטים. "מכאן ובתפנית חדה ומסויטת הפך בילוי עם חברים לאירוע פוגעני בו משך שעה עברה פגיעה על ידי מספר רב של נאשמים. איש מהם לא חס עליה. הם לא גילו ולו זיק של אמפתיה למתלוננת". 

החשודים באונס בבית המלון, הים האדום באילת אליזיר מאירוב ואיסי רפאילוב. ---, אתר רשמי
אליזיר מאירוב ואיסי רפאילוב/אתר רשמי, ---
"זהו סיפור על נערה צעירה, שמחה ותאבת חיים, שבעת שבילתה בחופשת קיץ באילת שתתה משקאות אלכוהוליים. הנאשם פגש בה בעת ששיחר לטרף"

בית המשפט קבע כי חלקו של איסי רפאילוב היה המשמעותי ביותר והוא גם הורשע במספר הרב ביותר של עבירות. העונש שנגזר עליו הוא עונש מאסר בפועל של 22 שנים, פיצוי למתלוננת בסך 200,00 שקלים ועונשים נלווים. רפאילוב הואשם באינוס בנסיבות מחמירות של המתלוננת ובסיוע לאינוסה בנסיבות מחמירות. בנוסף הואשם בעבירות רבות של מעשים מגונים ושתי עבירות של פגיעה בפרטיות, הנוגעות לסרטון מיני שצילם בחדר.

בית המשפט קבע כי חלקו של איליזיר מאירוב היה פחות מזה של רפאילוב, והוא הורשע בשתי עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות של המתלוננת - עונש מאסר של 14 שנים, פיצוי למתלוננת בסך 100,000 שקלים ועונשים נלווים.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
מלון הים האדום, אילת 19 בנובמבר 2020. שי מכלוף
מלון הים האדום/שי מכלוף
"בתפנית חדה ומסויטת, הפך בילוי עם חברים לאירוע פוגעני שבו במשך שעה עברה הנערה פגיעה בידי מספר רב של נאשמים. איש מהם לא חס עליה. הם לא גילו ולו זיק של אמפתיה למתלוננת" 

באשר למעשיו וחלקו של רפאילוב הודגש, כי בעוד שהקטינה פוסעת בקושי ונתמכת על ידי אחרים במסדרון המלון, היא "נקטפה" על ידיו, וטען כי הוא אדם בוגר בעל ניסיון במתן עזרה רפואית והוא יטפל בה ויגיש לה עזרה. רפאילוב הוביל את המתלוננת אל חדר 216 במלון, שם החל לבצע בה את הפגיעות המיניות הקשות. אותו חדר שהאנושיות והמוסר נותרו מחוץ לו, הפך בהרף עין ל "סדום ועמורה", כפי שתיאר זאת הנאשם השני, איליזיר מאירוב.

מאירוב אנס את המתלוננת לאחר שרפאילוב כבר עשה זאת קודם לכן, ותוך כדי כך שרפאילוב מצלם את האונס של הקטינה על ידי מאירוב ומשמיע לו קריאות עידוד באמרו "תפרק אותה".

איסי רפאילוב, אחד החשודים באונס באילת. -, אתר רשמי
איסי רפאילוב/אתר רשמי, -

"המוח שלי לא חשב שאני אעבור בכלל דבר כזה"

בראיון שקיימה עם תוכנית "עובדה", שיתפה שרית (שם בדוי) את מה שעבר עליה מאז האירוע הנורא. "אני מרגישה בשנתיים האלה שאני לא אותו בן אדם", היא אמרה. "אני מרגישה שהשתניתי. נהייתי מאוד תוקפנית".

שרית קישרה את השינוי ההתנהגותי שעברה למקרה הנורא באותו יום במלון הים האדום. "אני כנראה מנסה לגונן על עצמי. בסופו של דבר אני צריכה להשלים עם זה שזו אני. אבל כרגע אני לא מצליחה אפילו לעכל שזו אני", אמרה. "אני לא מצליחה לחשוב בראש שלי שזה אשכרה מדובר עליי. כן הייתי רוצה לדעת מה היה ומי היה ומה עשה, זה מעצבן שאת לא יודעת משהו שאת עברת. אבל מצד שני יכול להיות שזה טוב שאני לא יודעת את זה. הראש לא זוכר, אבל הגוף עדיין בטראומה. הגוף זוכר, הראש לא".

אליזיר מאירוב, אחד החשודים באונס בבית המלון, הים האדום באילת. ---, אתר רשמי
אליזיר מאירוב, אחד החשודים באונס בבית המלון, הים האדום באילת/אתר רשמי, ---

"אחד מהגברים, שאני אפילו לא מכירה אותו, אני לא יודעת איך הוא ידע את השם שלי, הוא פשוט קרא לי ואמרתי לו - אני לא קמה בשביל שום גבר". האיש שפונה לשרית בבריכה הוא איסי רפאילוב. "הוא קם והתיישב לידי, והתחיל לבלבל לי את המוח, לשאול שאלות, אפילו לא שאל בת כמה אני. אני שואלת אותו בן כמה אתה והוא אומר לי 27, אני אומרת לו אתה יודע שאני בת 16, אז הוא אומר לי 'לא, לא, אני בן 22'. אז אני אומרת לו - אז תחליט בן כמה אתה 27 או 22. הוא ביקש את המספר שלי, נתתי לו את המספר, אחרי שהוא התרחק אמרתי לחברה שלי 'אני אחסום אותו בערב'. אמרתי לה ככה. ראיתי שהבן אדם הזה לא ישחרר בזמן הקרוב".

שרית פירטה את הרגעים הקשים אותה זוכרת מאותו הערב. "אני זוכרת בפלאשבק שאני נמצאת בתוך חדר, ואני פותחת את העיניים ומתנתקת", אמרה שרית. "מתנתקת כאילו אני בחלום. אני זוכרת שחברה שלי צעקה עליי, וכאילו התנתקתי, כאילו כל זה היה בחלום", מסבירה שרית. שרית אמרה כי היא לא עיכלה מה שעברה באותם רגעים. "מישהו מנסה לפתוח את הדלת, ומבפנים סוגרים אותה. ועומדים אנשים, אני זוכרת כמה אנשים. המוח שלי לא חשב שאני אעבור בכלל דבר כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully