וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד המרכזי התחזה לחובש, חבריו קראו זה לזה: השתלשלות האירועים במלון באילת

עודכן לאחרונה: 2.9.2020 / 11:07

על פי החשד, הצעיר הציע עזרה לנערה לאחר שחשה ברע, הוביל אותה לחדר מספר 216 ושם אנס אותה לכאורה. צילומי האבטחה מראים חשודים אחרים מזמינים אחד את השני למקום. פרקליטות מחוז דרום תאשים מחר את 11 החשודים במעורבות בפרשה בסעיפים שונים, לרבות אינוס וסיוע לאונס

בווידאו: סנ"צ דורון אלוני על החשד לאונס באילת/צילום: משטרת ישראל

החשוד המרכזי באונס הנערה בת ה-16 באילת התחזה בפניה לחובש, הוביל אותה לחדר ואז אנס אותה - כך עולה מפרטים חדשים שנחשפו הערב (שלישי). מחר יוגש כתב אישום נגד 11 החשודים - שלושה צעירים ושמונה נערים - במעורבות במעשה, כשפרקליטות מחוז דרום מייחסת סעיפי אישום שונים לכל אחד מהם. חלק מהחשודים יואשמו באינוס, אחרים סיוע לאונס וחלק באי-מניעת פשע.

מהחקירה עולה כי הנערה הגיעה לבית המלון כדי לבקר קבוצה של חברים שהכירה. בשלב מסוים החשוד המרכזי, תושב חדרה בן 27 שאותו לא הכירה, ניסה להתחיל איתה בבריכה, אך היא אמרה לו שהוא מבוגר מדי בשבילה. כמה שעות לאחר מכן, כשהיא חשה רע לאחר ששתתה אלכוהול, אותו צעיר הציע לה על פי החשד עזרה, תוך שהוא טוען שהוא חובש, והוביל אותה לחדר מספר 216 - שם אנס אותה לכאורה.

בצילומי האבטחה שהגיעו לידי המשטרה ניתן לראות לפחות 16 נערים וצעירים שהולכים לכיוון החדר, ומזמינים זה את זה אליו. הנערה עצמה הבינה את מה שאירע למחרת, כשקיבלה הודעות מכמה מהחשודים ומהן הבינה את מה שהתרחש בחדר. בעקבות זאת ניגשה להתלונן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זימנו זה את זה לחדר בו הייתה הנערה. מלון הים האדום באילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשטרה אמרו הערב כי צפויים בעתיד כתבי אישום נגד מעורבים נוספים בפרשה. מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם סופר, הדגיש את חומרת מעשיהם של אלו שלא מנעו את המעשה. "זוהי חובתנו האזרחית והמוסרית, לא לעמוד מנגד ולדווח על מעשים פלילים, כל שכן לסייע לקורבן העבירה", אמר סופר.

גורמים המעורים בחקירה אמרו היום כי בניגוד לחשודים הנוספים בפרשה, מחר לא יוגש כתב אישום נגד מנהלת במלון הים האדום באילת, שנחשדה באי-מניעת פשע ושיבוש הליכי חקירה. בימים הקרובים צפויה להתקבל החלטה אם בכלל יוגש כתב אישום נגדה.

המנהלת נעצרה על ידי המשטרה בתחילתה של החקירה, אך שוחררה על ידי בית משפט השלום באשקלון. היא נחשדה בשיבוש הליכי חקירה ואי מניעת פשע, ועל פי החשד ראתה את ההתגודדות במסדרון, בסמוך לזירת האירוע, ולא עשתה דבר.

חשוד באונס הנערה בת ה-16 באילת מובא להארכת מעצר, בית משפט השלום אשקלון, 27 באוגוסט 2020. שי מכלוף
כתב האישום - מחר. חשוד באונס הנערה באילת/שי מכלוף

מנגד, הסנגורית שלה, עו"ד שני רופא, אמרה כי המנהלת "כואבת מאוד את האירוע ואת מצבה של הקטינה". לדבריה, היא חשה שנעשה לה "משפט שדה בגלל העליהום התקשורתי".

"היא לא שמרה על זכות השתיקה. היא ביקשה להתייעץ איתי ואני ביקשתי ממנה לא לדבר עד שאגיע. עד היום היא אינה יודעת באיזה שעה היה אירוע", הוסיפה הסנגורית. "מרשתי אינה אישה בריאה ובטוח לא אישה מסוכנת. היא סובלת מחרדות עקב אונס שעברה בגיל 14, ולכן מצבה קשה".

"מרשתי דוחה בתוקף את החשדות נגדה. לא שיבשה לעולם חקירה", אמרה עו"ד רופא מוקדם יותר, "מניסיוני הרב ההר יולד עכבר. היא נסערת ומובהלת מאוד, מעולם לא הייתה מעורבת בפלילים ושיתפה פעולה באופן מלא עם החקירה".

המשטרה הודיעה ביום חמישי על סיום חקירת האונס שהתרחש לפני כמה שבועות, ואיתור כל החשודים המעורבים. במשטרה אישרו בנוסף כי עדותה של הנערה "נמצאה מהימנה ונמצאו לה חיזוקים ראייתיים".

חקירה ראשונית של המקרה שאירע במלון הים האדם העלתה כי מדובר במספר רב של חשודים שזהות מרביתם לא הייתה ידועה. אך תיעודי מצלמות האבטחה במלון, בהם נראית התגודדות סמוך לחדר בו בוצעו לפי החשד המעשים, הביא את החוקרים להתחקות אחר ציר הזמנים במלון ולהגיע לכל המעורבים באירוע.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully